اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان:

بازدید عمومی از مراکز فنی و حرفه‌ای آبادان از 11 آذر ماه آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان گفت: بازدید عمومی از مراکز فنی و حرفه‌ای آبادان از 11 آذر ماه آغاز و تا شانزدهم ادامه خواهد داشت.

بازدید عمومی از مراکز فنی و حرفه‌ای آبادان از 11 آذر ماه آغاز می‌شود

ارژنگ کوه سرخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: از 11 آذر ماه سال جاری تا 16 خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان، نخبگان علمی، علاقه‌مندان به حرفه‌آموزی و همه گروه‌های جامعه آبادان مهمان مراکز فنی و حرفه‌ای آبادان می‌شوند.

وی ادامه داد: مدیران اجرایی شهرستان با در اختیار داشتن یک برنامه زمان‌بندی شده که از سوی مرکز به نهادهای اجرایی شهرستان ارجاع شده، کارمندان خود را برای بازدید به مراکز فنی و حرفه‌ای منطقه معرفی می‌کنند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان آبادان افزود: ساعت بازدید از مرکز شماره دو خلیج فارس، مرکز تخصصی جوش، مرکز شماره سه خلیج فارس از ساعت 8 صبح تا 16 بعداز ظهر است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری بازدید عمومی از مراکز فنی و حرفه‌ای گفت: این برنامه در راستای شناسایی سازمان، معرفی سازمان به همه افراد به خصوص دانش‌آموزان و حرفه آموزان انجام می‌شود.

کوه سرخ در همین خصوص اضافه کرد: ارتقای سطح کمی و کیفی صنعت، صنوف و کارورزی، اشتغال‌زایی اقشار مختلف جامعه، آشنایی با رشته‌های مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان، آشنایی با سرمایه انسانی از طریق تربیت نیروهای ماهر و مورد نیاز برای بازار کار و بهرمندی این آموزش‌ها از مبانی علمی و استفاده از روش‌های پذیرفته شده از دیگر اهداف این مرکز است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان آبادان ادامه داد: در حال حاضر 13 رشته مختلف در مرکز شماره دو خلیج فارس، 9 رشته در مرکز جوش و 13 رشته در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران تدریس می‌شود.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از روز یازدهم تا شانزدهم آذر ماه همه روزه با مراجعه به مراکز معرفی شده از برنامه‌ها، حرفه‌های مرکز و سطح حرفه‌آموزی کارآموزان فنی و حرفه‌ای آبادان بازدید کنند.

انتهای پیام/72002/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول