اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی خراسان‌رضوی:

همکاری در مرمت بیمارستان امام رضا مشهد الگو برای سایر ارگان‌ها باشد

خبرگزاری فارس: معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: باید همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرمت بیمارستان امام رضا (ع) مشهد قرار بگیرد.

همکاری در مرمت بیمارستان امام رضا مشهد الگو برای سایر ارگان‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود عباس‌زاده عصر امروز در حاشیه نشست خبری بیمارستان امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مشهد بناهای ثبت شده تاریخی زیادی وجود دارد که باید با همکاری‌ها بین دستگاه‌ها و میراث فرهنگی مرمت آنها انجام شود.

وی با اشاره به همکاری بیمارستان امام رضا (ع) با اداره کل میراث فرهنگی تصریح کرد: در حال حاضر یک تیم نظارتی هر دو هفته یک بار برای انجام امور نظارتی مرمت بنای تاریخی بیمارستان امام رضا (ع) به این بیمارستان سرکشی می‌کنند و کارشناس تزئینات نظارت جدی در این زمینه دارند.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی با بیان اینکه سال جاری به لحاظ مالی سال مناسبی نیست بیان کرد: امید می‌رود در سال آینده بتوان برای بالاتر بردن سطح همکاری دو ارگان به لحاظ تامین اعتبار نیز مبلغی را برای مرمت بنای تاریخی بیمارستان در نظر بگیرند.

عباس زاده بنای تاریخی بیمارستان امام رضا (ع) را جز بناهای بسیار مهم در شهر مشهد عنوان کرد و ادامه داد: برای تمام مشهدی‌ها این بنا تداعی کننده خاطرات خاصی است و باید در راستای حفظ آن کوشش کرد.

وی با اظهار تشکر از مسئولان بیمارستان امام رضا مشهد تاکید کرد: حفظ زیبایی‌های بصری بیمارستان علاوه بر انجام امورات درمانی و بازسازی بخش‌های بیمارستان از کارهایی است که در خور تشکر و توجه است.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه تفکر فرهنگی و تاریخی مسئولان بیمارستان امام رضا (ع) قابل ستایش است تصریح کرد: همکاری میان بیمارستان امام رضا و میراث فرهنگی نمونه‌ای مثال زدنی برای تلاش در راستای حفظ آثار ارزشمند است.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول