اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر بهداشت:

60 درصد خدمات بیمارستان جدید بوشهر برای نخستین ‌بار ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 60 درصد خدماتی که در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به مردم ارائه خواهد شد تا پیش از این در استان بوشهر وجود نداشت.

60 درصد خدمات بیمارستان جدید بوشهر برای نخستین ‌بار ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مرضیه وحیددستجردی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: وزارت مسکن و شهرسازی 54 میلیارد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز 18 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر هزینه کرده‎اند.

وحیددستجردی بیان کرد: تمام تجهیزات لازم برای یک بیمارستان 280 تختخوابی در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر تامین شده است.

وی افزود: گوش و حلق و بینی، ارولوژی، جراحی، اعصاب، چشم پزشکی، داخلی، زنان، نورولوژی، تخت‎های ICU  و NICU از جمله بخش‎های این بیمارستان به شمار می‎رود ضمن اینکه کامل‎ترین تجهیزات پزشکی در این بیمارستان وجود دارد.

وحیددستجردی اضافه کرد: 60 درصد خدماتی که در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به مردم ارائه خواهد شد تا پیش از این در استان بوشهر وجود نداشت و باید به مردم استان بوشهر بابت داشتن چنین بیمارستانی تبریک گفت.

وزیر بهداشت یادآور شد: همچنین این بیمارستان امکانات بسیار خوبی در زمینه آموزش دارد ضمن اینکه از سالن آمفی تئاتر و کتابخانه مناسبی نیز برخوردار است.

وی بیان کرد: در اتاق‎های عمل این بیمارستان دوربین‎هایی نصب است که علاوه بر اینکه دانشجویان و دستیاران می‎توانند روند اعمال جراحی را دنبال کرده و مشاوره‎های اعمال جراحی داشته باشند، می‌توانند با اتاق‎های عمل سایر استان‎ها و کشورهای دیگر نیز ارتباط داشته باشند.

وحیددستجردی ادامه داد: امکانات خوبی از نظر علمی و آموزشی در بیمارستان شهدای خلیج فارس مستقر شده است که در کشور بی‎نظیر است و گام مهمی در ارائه خدمات درمانی و حتی به گردشگران سلامت محسوب می‎شود.

وی خاطر نشان کرد: در این بیمارستان متخصصان و فوق تخصصانی وجود دارند که می‎توانند به بیماران منطقه جنوب خدمات خوبی ارائه کنند.

وزیر بهداشت گفت: پرسنل خوبی برای کار و ارائه خدمت در این بیمارستان به کار گرفته خواهد شد که ارتقای بسیار جدی در ارائه خدمات درمانی و آموزشی است.

انتهای پیام/66007/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول