اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

امضای تحریم ایران سیاست تغییرناپذیر آمریکاست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رئیس جمهوران منتخب آمریکا در امضای دستور تحریم ایران اختیار چندانی ندارند، گفت: امضای دستور تحریم ایران سیاست تغییرناپذیر آمریکاست.

امضای تحریم ایران سیاست تغییرناپذیر آمریکاست

یونس امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تحریمی که دشمنان اسلام در حال حاضر در کشور ما در پیش گرفتند، مربوط به امروز نیست و ما 33 سال است که مورد تحریم و تهدید دشمنان هستیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال‌های سال است که تحریم نظام اسلامی ایران از سیاست‌ها و برنامه‌های اولیه و اصلی آمریکا است.

امیری افزود: نامه‌ای که به موجب آن ایران مورد تحریم قرار می‌گیرد کاغذی است که قبل از انتخاب هر رئیس جمهوری در آمریکا، بر روی میز ریاست جمهوری این کشور گذاشته شده و هر شخصی که از سوی مردم انتخاب شود، این دستور را امضا و اجرا می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه آمریکا و هر کشور دیگری هیچ غلطی نمی‌توانند در مقابل نظام اسلامی ایران بکنند، ادامه داد: تهدیدهای آمریکا و اسرائیل از بدو تولد انقلاب اسلامی وجود داشته و چیز تازه‌ای برای ما نیستند.

وی تاکید کرد: هیچ باکی از تهدید‌های آمریکا نداریم و به پشتوانه مردم همچون گذشته، استوار و محکم در مقابل ظلم ستم می‌ایستیم تا مشت کوبنده انقلاب اسلامی همواره بر دهان ستمکاران عالم فرود آید.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این تحریم‌ها را در هم می‌شکنیم، تصریح کرد: برنده‌ترین سلاح بسیجیان و جوانان ما در مقابله با تحریم‌ها و تهدید‌های امریکا سلاح ایمان است.

امیری اضافه کرد: با وجود عشق به خدا و برای پاسداری و صیانت از اسلام و آرمان‌های کلیدی آن در مقابل آمریکا ایستاده و نمی‌گذاریم که به اهداف شومش برسد.

این مسئول با اشاره به خانواده‌های معظم شهدا یادآور شد: هزار و 808 خانواده مکرم شهید در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که در طول شش ماهه اول سال به همه آن‌ها سرکشی کرده و از نزدیک، ضمن تکریم، مشکلات آن‌ها را شنیده‌ایم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگلویه و بویراحمد متذکر شد: طبق هماهنگی‌هایی که با بنیاد شهید و امور ایثارگران داشتیم، مقرر شده بعد از ماه محرم نشستی را به این منظور تشکیل داده و مشکلات خانواده‌های شهدا در این استان بررسی شود.

وی در پایان اذعان داشت: البته مشکلات خانواده‌های گرانقدر شهدا به منظور رفع و کاهش آن‌ها به تهران ارجاع داده شده تا تصمیم‌گیری‌های لازم در این خصوص اتخاذ شود.

انتهای پیام/82005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول