اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد

خسارت سنگین غرب از تحریم ایران

خبرگزاری فارس: مسئول عملیات روانی معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را دستاوردی بزرگ و بی‌نظیر دانست و گفت: کشورهای غربی در بحران اقتصادی خود از تحریم ایران متحمل خسارت سنگینی شده‌اند.

خسارت سنگین غرب از تحریم ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، غلامحسن رشوند در گردهمایی یاوران لاله‌ها که با حضور خانواده‌های شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش قیروکارزین برگزار شد اظهار داشت: رژیم صهیونیستی نقشه‌های شومی را برای گسترش قلمرو خود با راه‌اندازی جنگ‌هایی به سرکردگی آمریکا و سایر کشورهای حامی خود در منطقه برای رسیدن به اهداف شوم و تشکیل خاورمیانه بزرگ در نتیجه آن انجام داد به طوری که حتی آنها شعار از نیل تا فرات خود را به نیل تا سند نیز تغییر دادند.

وی ادامه داد: تمام این جنگ‌ها نتیجه‌ای جز شکست برای رژیم صهیونیستی نداشت و مقاومت حزب‌الله و  ایستادگی مقاومت فلسطین در جنگ‌های مستقیم با رژیم صهیونیستی اوج ذلت و شکست‌پذیری این رژیم جعلی را نشان داد.

رشوند با اشاره به تحلیل روزنامه اسرائیلی در مورد قدرت مقاومت بیان داشت: یکی از روزنامه‌های رژیم صهیونیستی این بحث را مطرح کرده که باید قبل از آنکه زمان بگذرد از ستون ابرها پایین بیاییم تا بلای دو جنگ قبلی یعنی جنگ 33 روزه و 22 روزه و شکست ارتش به‌سرمان نیاید چرا که نمی‌توان تبعات شلیک موشک به تلاویو را نادیده گرفت چراکه از سال 1948 تا کنون جز یک مورد کسی به تلاویو حمله نکرده است اما این شهر امن در طول چند روز شاهد برخورد 121 موشک توسط نیروهای مقاومت بود.

مسئول عملیات روانی معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هیچ راهی برای ادامه حیات رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند گفت: امروز استکبار خود به این نتیجه رسیده که اسرائیل در حال نابودی است و درماندگی و در باتلاق فرو رفتن اسرائیل امروز آشکار شده و این رژیم ماندگار نیست.

این مقام مسئول اسرائیل را در معرض آماج موشک‌های حماس دانست و تصریح کرد: با وجود روند رو به زوال این رژیم جعلی اما برخی از کشورهای مرتجع عرب منطقه با غفلت بسیار بزرگ خود از او حمایت می‌کنند و این فریب‌خوردگان امنیت خود را در امنیت رژیم شوم صهیونیستی می‌دانند.

رشوند با حساس و پر اهمیت خواندن انتخابات ریاست جمهوری آینده در کشور ابراز داشت: حضور گسترده مردم کشور ما در انتخابات آینده تمام معادلات و منافع کشورهای غربی را برهم می‌زند و حضور پررنگ ما در این صحنه حساس بسیاری از معادلات از جمله در عرصه سیاسی و اقتصادی را به نفع ما تغییر می‌دهد.

مسئول عملیات روانی معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کشورهای غربی در این بحران اقتصادی از تحریم ایران متحمل خسارات بسیاری شده‌اند و در این راستا تحقق صحیح اقتصاد مقاومتی در کشور دستاوردهای بی‌نظیری را برای ما به همراه دارد و به یاری خداوند تمام تهاجمات دشمن را خنثی کرده و به اهداف خود می‌رسیم.

وی ایران اسلامی را دارای رهبری حکیم و مردمی بی‌نظیر دانست و ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی برای ضربه‌زدن به کشور، رهبری را مورد حملات خود قرار داده‌اند و از این موضوع غافلند که ملت بصیر و و ولایتمدار ایران با استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور به اهداف خود می‌رسد.

انتهای پیام/2448/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول