اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمسار در مجلس:

توجه به تدابیر رهبری تنها راه مقابله با تحریم‏هاست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه عظیم اقتصادی دشمن علیه کشور گفت: توجه به تدابیر رهبری تنها راه مقابله با تحریم‏هاست.

توجه به تدابیر رهبری تنها راه مقابله با تحریم‏هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، غلام‏رضا کاتب در نشست توجیه سیاسی کارکنان انتظامی شهرستان گرمسار اظهار داشت: مدنظر قرار دادن تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری در خصوص الگوی اقتصاد مقاومتی، تنها راه مقابله با تحریم‏هاست.

وی افزود: استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف شوم خود به فشار اقتصادی تمام عیار و تحمیل تحریم‏های گوناگون علیه ایران اسلامی روی آورده است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با تشریح اوضاع اقتصادی جهان و منطقه خاطرنشان کرد: تنها راه برون‏رفت از این شرایط، توجه و اجرای تدابیر عالمانه رهبری است.

کاتب با تاکید بر بی‏‌ثباتی تحریم‏های اقتصادی علیه ایران اظهار داشت: در صورت ادامه این تحریم‏ها، کشورهای تحریم‏کننده خود با مشکلات فراوانی روبه‏رو می‏شوند.

وی با اشاره به ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان افزود: دشمنان در طول تاریخ سعی در کم‏رنگ کردن یاد اباعبدالله الحسین(ع) داشتند؛ اما امروز شاهد افزایش روزافزون عاشقان آن امام بزرگوار هستیم.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از تلاش‏های شبانه‏روزی پلیس در تامین امنیت و نظم عمومی جامعه قدردانی کرد.

انتهای پیام/2249/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول