اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

پرچم امر به معروف در سراسر کشور برافراشته شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: باید همه جا پرچم امر به معروف و نهی از منکر برای مبارزه با پلیدی و زشتی‌ها برافراشته شود.

پرچم امر به معروف در سراسر کشور برافراشته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسینعلی‌ یوسفعلی‌زاده  بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف قیام سالار شهیدان احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود، اظهار کرد: پیشبرد این فریضه الهی یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های بسیجیان است.

وی با تاکید بر اینکه جاری شدن این فریضه الهی امری ضروری است، گفت: جاری شدن بقیه فرایض منوط به برپای داشتن امر به معروف و نهی از منکر بوده که در دین اسلام نیز به کرات سفارش شده است.

یوسفعلی‌زاده احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را ادامه راه شهیدان برشمرد و افزود: اجرای این فریضه الهی سند عزت و پیروزی نظام اسلامی در مقابله با پلیدی‌ها است.

وی اجرای این دستور الهی را یکی از مهم‌ترین ابزارها برای مقابله با جنگ نرم دشمنان برشمرد و تصریح کرد:‌ امروز دشمنان جنگ تمام عیار نرم را علیه نظام اسلامی و جوانان آغاز کرده‌اند؛ از این رو علاوه بر هوشیاری باید از ظرفیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر استفاده شود.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در بخش دیگری به حضور بسیج و اقشار مختلف مردم در 33 سال گذشته اشاره کرد و گفت: ملت بسیجی با حضور در تمام عرصه‌ها با هوشیاری و بصیرت جاری بودن تفکر بسیجی را به اثبات رساند.

وی فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان را مورد اشاره قرار داد و افزود: به فرموده امام خمینی (ره) مملکتی که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون تفنگدار داشته باشد.

یوسفعلی‌زاده با اشاره به تهدیدات دشمنان که همواره از ابتدای انقلاب وجود داشته است، گفت:‌ امام (ره) با بینش و بصیرت خود، در زمانی که آمریکا داعیه‌دار ابر قدرتی بر جهان بود و ملت‌ها را تهدید به حمله نظامی می‌کرد، فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.» و این فرمایش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حاکی از بی اثر بودن تهدیدات دشمنان نظام اسلامی دارد.

انتهای پیام/ 63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول