اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پخش زنده مراسم عزاداری هیئت‌های عزاداری یزد در اینترنت

خبرگزاری فارس: مراسم عزاداری و سینه‌زنی هیئت‌های بزرگ در یزد به صورت زنده اینترنتی، برای سوگواران حضرت سیدالشهدا (ع) در سراسر جهان پخش می‌شود.

پخش زنده مراسم عزاداری هیئت‌های عزاداری یزد در اینترنت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، تارنمای دفتر چهارمین شهید محراب حضرت آیت‌الله شهید صدوقی با نشانی http://www.sadoughi.com/ در ایام دهه اول محرم مجلس سوگواری دفتر آیت‌الله شهید صدوقی و مراسم عزاداری و سینه‌زنی هیئت‌های بزرگ در یزد را به صورت زنده اینترنتی برای عزاداران حضرت سیدالشهدا (ع) در سراسر جهان پخش می‌کند.

مجلس عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) طبق معمول سنواتی با یاد شهید آیت‌الله صدوقی و فرزند بزرگوارش در بیت چهارمین شهید محراب از ساعت 7:30 تا 10 صبح روزهای اول تا هشتم محرم برگزار شد.

این مراسم در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز از ساعت هشت صبح تا 16 با عزاداری هیئت‌های مذهبی در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می‌شود.

کاربران اینترنت می‌توانند با مراجعه به تارنمای دفتر چهارمین شهید محراب، آیت‌الله شهید صدوقی و با استفاده از آیتم پخش زنده مراسم عزاداری، در ساعت‌های پخش مستقیم مراسم در روزهای اول تا هشتم محرم ساعت 7:30 تا 10 صبح به وقت ایران از بیت چهارمین شهید محراب و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت هشت صبح تا 16 از مسجد روضه محمدیه (حظیره) این مراسم را همزمان مشاهده کنند.

انتهای پیام/2464/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول