اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

یکپارچه‌سازی عزاداری‌ها باعث شور بیشتر می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه یکپارچه‌سازی برگزاری مراسم‌های عزاداری برای امام‌حسین(ع) در کرمانشاه را مورد تاکید قرار داد.

یکپارچه‌سازی عزاداری‌ها باعث شور بیشتر می‌شود

سید‌ دادوش هاشمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: یکپارچه‌سازی برگزاری مراسم عزاداری برای سید‌سالار شهیدان از موضوعاتی است که از سال گذشته برای اجرا شدن آن اقدام شده است.

هاشمی ادامه داد: یکپارچه‌سازی مراسم‌های عزاداری محرم اقدامی بسیار مهم است که باید به شکل مطلوب انجام گیرد و در این راستا همه مردم و مسئولان باید همت کنند.

وی یکپارچه‌سازی مراسم‌های عزاداری را امری دانست که به برگزاری هر چه باشکوه‌تر، منسجم‌تر و مطلوب‌تر این مراسمات تحقق می‌بخشد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از سال گذشته و در اربعین این موضوع شروع شده، اظهار کرد: این اقدام نیاز به اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی دارد و برخی رقابت‌های ناسالم را اصلاح می‌کند.

هاشمی تصریح کرد: این اقدام علاوه بر اینکه سیمایی خوب دارد موجب ایجاد وحدت، همدلی و شور بیشتر در بین عزاداران سید‌الشهدا(ع) می‌شود.

وی ایجاد اتحاد و وحدت رویه در بین مسلمانان و عزاداران امام حسین(ع) را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: این وحدت رویه پیام بسیار قوی بر پی‌خواهد داشت و باعث می‌شود شور و شعور این مجالس بیشتر شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: امسال نیز سعی شده این امر صورت پذیرد و عزاداران حسینی در کرمانشاه به صورت یکپارچه و عزاداری بپردازند.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: برای اینکه عزاداران اباعبدالله(ع) در کرمانشاه بتوانند به صورت یکپارچه به عزاداری بپردازند مکان خاصی در نظر گرفته‌شده و اعتبار اجرای این پروژه در سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به کرمانشاه اختصاص‌یافته و کلنگ‌زنی آن نیز انجام شده است.

انتهای پیام/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول