اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتی:

مسئولان در تقویت باورهای دینی جوانان بیشتر همت کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: مسئولان در زمینه‎ تقویت باورها و ارزش‌های دینی و مذهبی جوانان و نوجوانان بیشتر همت کنند.

مسئولان در تقویت باورهای دینی جوانان بیشتر همت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حسین باغداری صبح امروز در نشست مشترک کارگروه اجتماعی و فرهنگی و امور بانوان شهرستان دشتی اظهار داشت: نقش باورهای دینی در افزایش امنیت اجتماعی بسیار مهم و انکارناپذیر است.

وی افزود: نقش اعتقادات مذهبی و باورهای دینی در کاهش تخلف و جرم بر کسی پوشیده نیست بنابراین لازم است مسئولان با اجرای برنامه‎های فرهنگی در جامعه زمینه تقویت باورهای دینی و اعتقادات مذهبی در بین مردم به ویژه جوانان را فراهم کنند.

باغداری اضافه کرد: کارگروه‎هایی که طی چند مدت در شهرستان تشکیل داده شده هر کدام یک ایده را مطرح کرده و پشت این ایده یک حرکت آغاز شده که نمونه بارز آن پیاده‎روی هفتگی مدیران است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی یادآور شد: افراد مذهبی کم‎تر دچار بحران‎هایی چون بحران هویت می‎شوند، زیرا دین در ایجاد آرامش روحی و روانی آنان بسیار مؤثر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: وقوع جرایم و بزه‎های اجتماعی در ایام ماه محرم تا حد بسیاری کاهش پیدا می‎کند و اکثر جوانان به دلیل اعتقادات مذهبی تمایلی برای بروز رفتارهای ناشایست و خلاف عرف جامعه در این ماه ندارند.

باغداری تشکیل جلسات اجتماعی را بسیار ضروری‎تر از جلسات عمرانی بیان کرد و گفت: اگر مسائل حوزه‎های اجتماعی به ثمر نرسد و نتیجه‎ای نداشته باشد همان کارهای عمرانی که انجام داده‎ایم به هدر خواهد رفت.

وی اضافه کرد: هر چند شهرستان دشتی نسبت به دیگر شهرستان‎های استان بوشهر در بحث طلاق کمترین و در بحث ازدواج بیشترین آمار را دارد، اما با توجه به سابقه درخشان عالم‎پروری این شهرستان یک طلاق هم در دشتی برای ما قابل پذیرش نیست.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی با اشاره به قیام امام حسین(ع) گفت: هدف اصلی قیام امام حسین(ع) بحث امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امت و زندگی اجتماعی بود.

این مسئول افزود: اجرای مصادیق امر به معروف و نهی از منکر توسط مردم شریف شهرستان و مسئولان موجب تامین امنیت و نظم اجتماعی در شهرستان دشتی شده و این شهرستان را در استان بوشهر نمونه کرده است.

باغداری حضور هنرمندان را در جامعه مهم عنوان کرد و اذعان داشت: در بخش فرهنگی و هنری در شهرستان دشتی کارهای خوبی انجام گرفته است.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهید حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هفته بسیج را به سربازان ولایت تبریک گفت.

انتهای پیام/66001/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول