اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

گردهمایی جوانان عاشورایی در زرآباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بسیج و امر به معروف و نهی از منکر، گردهمایی جوانان عاشورایی در شهر زرآباد برگزار شد.

گردهمایی جوانان عاشورایی در زرآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، گردهمایی بزرگ «جوانان عاشورایی» صبح امروز با حضور نخبگان، دانشجویان، طلاب، ورزشکاران و جوانان زرآبادی با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر پیرامون راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و روش‌های تذکر لسانی و امر به معروف و نهی از منکر در حوزه مقاومت بسیج زرآباد برگزار شد.

در این مراسم جمعی از جوانان در یک فضای صمیمی به همفکری و تبادل نظر پیرامون مباحثی همچون رعایت اخلاق اسلامی، ترویج فرهنگ بسیجی، مقابله با اعتیاد، امر به معروف و نهی از منکر، دانش و اندیشه و نیز حمایت از کشاورزی در راستای تولید ملی پرداختند.

مجتبی شجاعی، بخشدار زرآباد در این مراسم با اشاره به ایام محرم و تلاقی آن با هفته بسیج، فرهنگ بسیج و شهادت را بسامد و دامنه حماسه و دانشگاه عاشورا دانست و اظهار داشت: حماسه هشت روزه دفاع غزه الهام‌گرفته از شور عاشورا و شعور کربلایی و سرمشقی از انقلاب اسلامی است که عمدتاً گره در اخلاص جوانی خورده است.

در این مراسم تنی چند از علما نیز به سخنرانی در زمینه موضوعات گردهمایی پرداختند.

در پایان مراسم از جمعی از نخبگان و فرهیختگان بسیجی منطقه تقدیر به عمل آمد.

بخش زرآباد در دورترین و جنوبی‌ترین منطقه سیستان و بلوچستان بیش از 150 دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد که در مراکز آموزشی استان و خارج از استان مشغول به تحصیل هستند.

سال گذشته، جوانان مستعد این بخش، رتبه نخست آموزشی را در قبولی دانشگاه کسب کردند و با 30 نفر قبولی در مقطع کارشناسی و چهار نفر در مقطع ارشد حائز این افتخار شدند.

انتهای پیام/75002/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول