اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز پایانی لیگ برتر والیبال نوجوانان در ارومیه

نوجوانان شهرداری ارومیه به دور دوم لیگ برتر راه یافتند

خبرگزاری فارس: تیم نوجوانان شهرداری ارومیه در پنجمین روز لیگ برتر نوجوانان والیبال ایران موفق به شکست تیم شهرداری تبریز شدند.

نوجوانان شهرداری ارومیه به دور دوم لیگ برتر راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، در روز پنجم رقابت‌های گروه دوم لیگ برتر نوجوانان والیبال کشور که به میزبانی ارومیه برگزار شد، تیم شهرداری ارومیه در سه ست پیاپی همنام تبریزی خود را شکست داد.

تیم شهرداری ارومیه ست‌های اول تا سوم این دیدار را به ترتیب با نتایج 30 بر 28، 25 بر 17 و 25 بر 17 به سود خود به پایان برد.

نوجوانان والیبالیست ارومیه با کسب سه امتیاز این دیدار، با 11 امتیاز در رده دوم گروه (ب) قرار گرفتند و به همراه سایپای 14 امتیازی و جواهری گنبد 9 امتیازی به دور دوم لیگ برتر والیبال نوجوانان راه یافتند.

نوجوانان شهرداری ارومیه قبل از این بازی، دو شکست سه بر دو برابر سایپای البرز و متین ورامین و دو پیروزی سه بر یک برابر جواهری گنبد و میزان خراسان در کارنامه داشتند.

تیم شهرداری تبریز نیز با قبول این شکست، تنها با یک برد مقابل میزان مشهد و کسب سه امتیاز در رده پنجم قرار گرفت و از صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها بازماند.

در دیگر بازی‌های این گروه،‌ تیم نوجوانان متین ورامین موفق شد میزان خراسان را در سه ست پیاپی شکست دهد. بازیکنان متین ورامین ست‌های اول تا سوم را به ترتیب با نتایج 25 بر 16، 25 بر 17 و 25 بر 18 به نفع خود به پایان بردند. تیم سایپای البرز نیز سه بر صفر از سد جواهری گنبد گذشت. بازیکنان سایپا ست‌های اول تا سوم این دیدار را به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 26 بر 20 و 26 بر 24 به سود خود به پایان بردند.

مسابقات والیبال لیگ برتر نوجوانان کشور با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی برگزار شد و ارومیه میزبان گروه دوم این رقابت‌ها بود.

تیم‌های شهرداری ارومیه، ‌سایپای البرز،‌ متین ورامین، شهرداری تبریز،‌ جواهری گنبد و میزان خراسان در گروه دوم لیگ برتر نوجوانان ایران حضور داشتند و از 26 تا 30 آبانماه در مرحله مقدماتی لیگ برتر در ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند.

گروه اول لیگ نیز همزمان با مسابقات گروه دوم و با حضور تیم‌های نوین کشاورز تهران، پیکان تهران، پیشگامان کویر یزد، کاله مازندران، آلومینیوم المهدی بندرعباس و باریج اسانس کاشان در شهر بندرعباس برگزار شد.

در روز چهارم مسابقات این گروه، تیم باریچ اسانس کاشان سه بر صفر پیشگامان کویر یزد را شکست داد و کاله مازندران سه بر دو از سد آلومینیوم المهدی بندرعباس گذشت.

مسابقات مرحله مقدماتی در دو گروه شش تیمی به صورت دوره‌ای برگزار شد و از هر گروه سه تیم به مرحله نهایی صعود کردند.

هدایت تیم نوجوانان شهرداری ارومیه را جاوید محسنی‌نیا بازیکن اسبق تیم ملی برعهده دارد و میلاد حمیدی،‌ امیر خداپرست، سجاد سیفی‌نیا، پیمان حسن‌زاده، مهدی رضازاده، سالار فیض الله‌نژاد، رضا تاروردی‌زاده، محمد عباسی، فریبرز قنبرپور، امیر نصیری، بهزاد مصطفوی و محمدرضا عبدی بازیکنان این تیم هستند.

انتهای پیام/61008/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول