اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

خروجی مکتب امام حسین (ع) تربیت جوانان مجاهد است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: بسیج رهروِ پرافتخار مکتب عاشوراست یعنی خروجی دستگاه امام حسین (ع) تربیت جوانان مجاهد فی سبیل‌الله است.

خروجی مکتب امام حسین (ع) تربیت جوانان مجاهد است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه کاکی ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و هفته بسیج گفت: اندیشه پاک بسیجی از مکتب عاشورای حسینی(ع) سرچشمه گرفته است.

امام جمعه شهرکاکی افزود: بسیج رهروِ پرافتخار مکتب عاشوراست یعنی خروجی دستگاه امام حسین (ع) تربیت جوانان مجاهد فی سبیل‌الله است.

وی  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) درباره بسیج یادآور شد: به فرموده مولای ما قائد عظیم‌الشأن جهان اسلام حضرت امام خامنه‌ای بسیج سیاسی است اما سیاست‌زده نیست بسیج مجاهد است اما بی‌انضباط و افراطی نیست، عمیقاً متدین و متعبد است اما متحجر و خرافی نیست، در آباد کردن دنیا فعال است اما خود اهل دنیا نیست.

خطیب جمعه کاکی ادامه داد: اقتدار بسیج بود که به فرماندهی مقام معظم رهبری ما را از حوادث نجات داد، بسیج به همه مردم و همه مردم بسیجی و به بسیج امیدوار هستند.

محمدی تصریح کرد: امروز در میدان جنگ هستیم جنگی تمام عیار که همه چیز ما را فراگرفته است و آن جنگ اقتصادی است و فرماندهی کل قوا چندین سال است که این مورد را پیش‌بینی کرده‌اند.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی یک شعار و یک امر عادی نیست بلکه یک فرمان جدی برای جنگ و عمل ‌کردن به رهنمودهای مقام معظم رهبری است که در بحث اقتصاد مقاومتی تحریم‌ها را می‌شکند.

انتهای پیام/66001/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول