اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

اشاعه فرهنگ‌های فاسد عامل انحراف جوانان است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: اشاعه فرهنگ‌های فاسد در جامعه از مهم‌ترین راه‌های انحراف جوانان و نوجوانان از مسیر حق است.

اشاعه فرهنگ‌های فاسد عامل انحراف جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، آیت‌الله هادی عباسی خراسانی پیش از ظهر امروز در جمع پاسداران و بسیجیان این استان با اشاره به حدیث ثقلین اظهار داشت: قرآن و امامت از یکدیگر جدا نیستند و همراهی آن‌ها همیشگی است.

وی در ادامه با بیان اینکه سوره مبارکه یس قلب قرآن است، افزود: قلب قرآن بر محور امامت می‌چرخد و در هر دوره و زمانه‌ای دارای بیان و روشنگری است.

عباسی بر لزوم وجود رهبری در هر جامعه تاکید کرد و گفت: هیچ کسی بی‌رهبر نیست و تمام کسانی که در دنیا زندگی می‌کنند باید دارای رهبر باشند.

وی، خداشناسی را نقطه اول انسانیت دانست و نبوت و امامت را در ادامه توحید عنوان کرد و افزود: امام و رسول با دادن بیم و امید به انسان‌ها آن‌ها را به رشد و رستگاری رهنمون می‌کنند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به جنگ نرم دشمن، تصریح کرد: کشتن اولاد آخر ‌الزمان به قبرستان و گور نیست، به فرهنگ‌های فاسد است و نفوذ شبکه‏های ماهواره یکی از مهم‌ترین راه‌های انحراف جوانان و نوجوانان از مسیر حق است.

عباسی در ادامه به دلایل کهنه نشدن واقعه کربلا اشاره کرد و افزود: هر سال شور محرم بیشتر از گذشته شده و وجود امام حسین(ع) الگوی حسنه برای انسان‌های مؤمن می‌شود.

وی، امام حسین(ع) را الگوی ادب و اخلاق معرفی کرد و گفت: آن حضرت در مسیر کاروان کربلا به هر جایی که می‌رسید سلام می‌داد یعنی سلامتی باری تعالی را به دیگران اهدا می‌کرد و عنوان افراد و حتی دشمنان را ذکر می‌کرد که نشانه ادب و اخلاق آن امام است.

عباسی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان اشاره کرد و افزود: دنیا بداند غزه نقطه جغرافیایی کوچکی از مسلمانان است که این گونه در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کند و به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) کشور ایران مملکت امام زمان(عج) است و در برابر همه شیاطین زمان می‌ایستد.

انتهای پیام/68004/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول