اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری تاکنون

237 واحد مسکونی بر اثر جاری شدن سیل در شهرستان زنجان خسارت دیدند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار زنجان گفت: در طی سیل سال‌جاری 237 واحد مسکونی شهرستان زنجان خسارت دیده است.

237 واحد مسکونی بر اثر جاری شدن سیل در شهرستان زنجان خسارت دیدند

محمدرضا براتی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تاکنون 75 نفر از متقاضیان، موفق به دریافت تسهیلات شده‎اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 49 متقاضی برای دریافت تسهیلات مسکن در روستای «ملک‎باغی» به بانک‎ها معرفی شده‏‌اند، خاطرنشان کرد: متاسفانه تعهدات داده شده به روستاییان تاکنون محقق نشده است.

معاون عمرانی فرماندار زنجان با بیان اینکه تیرگذاری تیرهای جدید روستای «ملک‎باغی» تاکنون انجام نشده است، اضافه کرد: مقرر بود در جهت تشویق مردم برای انتقال به زمین جدید، به این روستا گازرسانی شود اما متاسفانه این امر منتفی شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 نفر از صاحبان خودروهای آسیب دیده بر اثر سیل در شهرستان زنجان موفق به دریافت تسهیلات از بانک‎ها شده‏‌اند، ادامه داد: صاحب یک دستگاه تراکتور موفق به دریافت این تسهیلات نشده است.

براتی با تاکید بر اینکه در حال حاضر اهالی برخی از روستاهای شهرستان زنجان پیگیر لایروبی کانال‏های آبیاری کشاورزی هستند، تصریح کرد: آنها خواستار بازگشایی کانال‎ها در مواقع مناسب برای آب‌رسانی به زمین‎های کشاورزی هستند.

وی همچنین اظهار داشت: در هنگام جاری شدن سیل در روستای «مشمپا» با وجود اعلام به بنیاد مسکن حتی یک دستگاه لودر نیز برای لایروبی به این روستا نفرستاده بود و ادعا داشت همه دستگاه‏‌ها به مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی اعزام شده است.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول