اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس:

امور رسیدگی به سیل‌زدگان مازندران ادامه یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امور رسیدگی به سیل‌زدگان مازندران ادامه یابد.

امور رسیدگی به سیل‌زدگان مازندران ادامه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، جلسه شورای اداری شهرستان چالوس بعدازظهر امروز با حضور معاون عمرانی و مدیرکل امور شهری استانداری، امام جمعه، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان چالوس برگزار شد و طی آن ایوب صالحی به‌عنوان شهردار جدید این شهر معرفی و آغاز به‌کار کرد.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی در این نشست طی سخنانی با بیان اینکه فشارهای ناشی از سیل از این پس بیشتر خواهد شد، گفت: امیدواریم این اتحاد و همدلی در رسیدگی به مسائل سیل‌زدگان ادامه یابد و عدم مدیریت و عدم پیگیری این حادثه را تلخ‌تر نکند.

قاسم احمدی با تاکید بر اینکه امروز حل مشکلات سیل‌زدگان و رفع سیل‌بندها از ساختن مسجد هم واجب‌تر است، احداث کانال آب در کمربندی چالوس نوشهر و هدایت آب را ضروری دانست.

وی اظهار داشت: اعزام تیم کارشناسی قوی به منطقه برای شناسایی مشکلات عدیده منطقه و همچنین ادامه همکاری و حضور در صحنه مدیران استانی و شهرستانی‌ نیز باید در دستور کار قرار داشته باشد.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در ادامه مرمت موقتی پل‌های اشکاردشت و خیرسر که راه ارتباطی مردم منطقه محسوب می‌شوند را چاره کار ندانست و گفت: مسئولان کشوری و استانی این موضوع را نیز به‌صورت ویژه دیده و با آینده‌نگری و با هدف رفع کامل مشکل حضور بهم رسانند.

احمدی با تبریک به ایوب صالحی شهرداری چدید چالوس گفت: همراهی و همکاری استانداری در صدور حکم شهردار در مدت 10 روز کاری کم‌سابقه بوده که لازم می‌دانم از این طریق از ایشان تقدیر کنم.

معاون عمرانی استاندار مازندران نیز گفت: وقتی شهرداری هفت رای موافق از شورا می‌گیرد بدان معناست که در انجام وظایف خود از پشتوانه قوی نیز برخوردار خواهد بود.

عیسی هاشمی حیدری افزود: با همدلی و اتحادی که اینک در بین اعضای شورای شهر وجود دارد انتظار پیشرفت و توسعه این شهر مقدس که به قدمگاه شهدا متبرک است را داریم. کارنامه و خدمات ارزنده ایوب صالحی نیز می‌تواند در این راستا نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بودجه شهرداری چالوس باید با 60 درصد عمرانی و  40 هزینه جاری و در بسته و در سال‌های آتی بر رقم بودجه عمرانی افزوده شود، گفت: ساماندهی نیروهایب با جذب 6 کارشناس ارشد با رشته‌های مرتبط و قبولی در دانشگاه‌های معتبر کشور نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی با بیان اینکه چالوس در همه زمینه‌ها به‌ویژه گردشگری می‌تواند نگین استان باشد، گفت: از اعضای شورای شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم تا در رسیدن به شهری مطلوب و ایده آل، یاری‌رسان شهرداری و شورا و همچنین شهردار منتخب باشند.

شهردار جدید چالوس نیز در این جلسه گفت: امروز مسئولیت سنگینی بر دوش گرفتم که امیدوارم با کمک همه دستگاه‌های اجرایی، سیاسی، امنیتی و پارلمانی و همچنین و همکاری مجموعه شورا و شهرداری بتوانیم در انجام وظایف محوله موفق و سربلند باشیم.

ایوب صالحی افزود: امروز مسئولیت امانتی که به ما محول شده، شاید فردا پشت این میز نباشیم پس به گونه‌ای عمل کنیم که قداست این شهر مقدس حفظ و آنچه که شایسته مردم این دیار است صورت پذیرد.

انتهای پیام/86014/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول