اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

ابلاغ خط اعتباری بهسازی واحدهای آسیب‌دیده سیل

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات شورای مسکن گفت: خط اعتباری برای بهسازی و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده سیل اخیر در مناطق شهری و روستایی بهشهر به بانک مسکن داده شد.

ابلاغ خط اعتباری بهسازی واحدهای آسیب‌دیده سیل

به گزارش فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی  مازندران، سید علی اکبر طاهایی در جلسه شورای مسکن استان با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات این شورا افزود: طرح مسکن مهر در راستای کاهش دغدغه‌های مردم در تامین سرپناه و ایجاد تعادل در بازار مسکن و پاسخگویی به بازار تقاضا در دولت نهم مطرح و پس از سیر مراحل اولیه در دولت دهم شکل عملی به خود گرفت.

وی بر تسریع روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر تاکید کرد و گفت: بانک مسکن روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را پیگیری کند و بر اساس نظارت مرحله‌ای و مداوم تسهیلات را پرداخت کند.

استاندار مازندران با  تشکر از بانک مسکن در ارائه خدمات برای مسکن مهر استان، اظهار داشت: خط اعتباری برای بهسازی و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده سیل اخیر در مناطق شهری و روستایی بهشهر نیز به بانک مسکن داده شد. 

معاون عمرانی استاندار مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه طرح مسکن مهر برخاسته از یک ایده ناب است، گفت: با تلاش و همت مضاعف بتوانیم دغدغه‌های رئیس جمهوری را در این زمینه برطرف کنیم.

سید عیسی هاشمی حیدری خطاب به بانک مسکن استان گفت: بر اساس جدول زمانی که در اختیار دارید تسهیلات را پرداخت کنید چرا که باید بین پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها تناسب منطقی وجود داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 12 هزار واحد مسکن مهر در مازندران افتتاح شد، گفت: مقرر است تا پایان سال 91 نیز بیش از سی هزار واحد مسکن مهر دیگر افتتاح شود.

سید علی اسد از افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر در آذر ماه سال جاری خبر داد و افزود: 10 هزار و 714 واحد نیز در شهریور ماه امسال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2296/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول