اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

تصویب دو طرح فرهنگی در شورای اداری جوان تنگستان

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: در نشست شورای اداری جوان این شهرستان دو طرح فرهنگی مدرسه آینده‌ها و مشاوران دانش‌آموزی استاندار و فرمانداران تصویب شد.

تصویب دو طرح فرهنگی در شورای اداری جوان تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، احمد جعفری‌نسب صبح امروز در نشست شورای اداری جوان شهرستان تنگستان بر تلاش برای آبادانی و پیشرفت هرچه بیشتر این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: توسعه و پیشرفت تنگستان نیاز به تلاش، پشتکار و خلاقیت داشته که این عناصر در جوانان به صورت بالقوه وجود دارد.

وی افزود: شورای اداری جوان فرصتی مناسب برای جوانان است تا استعدادهای بالقوه خود را در راستای توسعه شهرستان به بالفعل تبدیل کنند.

جعفری‌نسب یادآور شد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهنمودهای مقام معظم رهبری و عنایت ویژه رئیس جمهور، توجه به جوانان و نخبگان از اولویت‌های کاری دولت بوده و در این راستا حلقه مشاوران جوان به عنوان یکی از ابتکارات دولت نهم و دهم شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: مشاوران جوان باید با شناختی عمیق از نیازها، کمبودها و چالش‌های اداره مربوطه، پیشنهادات و راهکارهای مناسب را به منظور بهبود خدمات‌رسانی ارائه کنند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: در این نشست دو طرح فرهنگی در شورای اداری جوان برای بررسی تخصصی در کمیته فرهنگی این شورا تصویب شد.

وی افزود: طرح مدرسه آینده‌ها به منظور اصلاح رفتار جوانان و نوجوانان بزهکار و پرخطر و طرح مشاوران دانش‌آموزی استاندار و فرمانداران به منظور آشنایی جوانان و نوجوانان با فعالیت‌های مختلف اجتماعی مصوب شد.

رئیس شورای اداری جوان شهرستان تنگستان و مسئول مشاوران فرماندار تنگستان نیز تاکید کرد: اعضای شورای اداری جوان باید با شناخت جامع از شرح وظایف مشاوران دستگاه‌های اجرایی، گزارش‌های ماهانه فعالیت‌های خود را به فرمانداری ارسال کنند.

علیرضا فرزادنیا گفت: با توجه به طرح‌ها و پیشنهادات این جلسه تشکیل چند کمیته تخصصی دیگر از جمله کمیته عمران و شهرسازی ضروری به نظر می‌رسد که در جلسه آینده شورای اداری جوان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در این نشست مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی شهرستان تنگستان به ارائه گزارشی از کمبودها، راهکارها و پیشنهادات در حوزه تخصصی اداره مربوطه پرداختند.

انتهای پیام/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول