اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

ایران اهل مذاکره با آمریکا نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس در یادواره شهدای روستای شترک گفت: پیام عاشورا به ما آگاهی می‌دهد که ما نمی‌توانیم با اسرائیل و آمریکا مذاکره کنیم و با آنان کنار بیاییم.

ایران اهل مذاکره با آمریکا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در یادواره شهدای روستای شترک که با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، بخشدار محمدیه و اهالی شهیدپرور شترک برگزار شد، اظهار کرد: در این مکان مقدس جمع شده‌ایم تا علاوه بر ذکر و گرامیداشت واقعه عاشورا و شهادت امام حسین (ع)، یاد شهیدان دوران دفاع مقدس را نیز گرامی داریم.

وی عنوان کرد: گذشتن امام حسین (ع) از دنیا و جان خود و عزیزان؛ سبب شد نام و مکتب امام حسین (ع) زنده باقی بماند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مرام و معرفت امام حسین (ع) عدم سازش با ظالمان است، اذعان کرد: هر کس در دنیا به دیگران ظلم ورزید، باید مقابلش ایستاد.

حسینی با بیان اینکه امام حسین (ع) همواره بر مقابله با ظالم و حمایت مظلوم تأکید کرده، ابراز کرد: هر کس که حاکمیت جامعه اسلامی را بر عهده می‌گیرد، باید پاک، وارسته، متدین و باتقوا باشد.

وی با توصیف اینکه یزید یکی از سگ‌بازان معروف بوده است، خاطرنشان کرد: یزید ملعون همواره سگ خویش را در کنار تخت خلیفگی خود قرار می‌داد که در نهایت با مرگ سگش، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

* ایران اهل مذاکره و سازش با آمریکا و اسرائیل نیست

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: پیام عاشورا و بینش امام حسین (ع) به ما آگاهی می‌دهد که ما نمی‌توانیم با اسرائیل و آمریکا مذاکره کنیم و با آنان کنار بیاییم.

حسینی ادامه داد: اسرائیل زمین فلسطینی‌ها را غصب کرده و با بیرون راندن مردم فلسطین، برای خودش کشوری جعلی ساخته است.

وی با اشاره به این موضوع که آمریکا خواستار این است که ایران انرژی هسته‌ای نداشته باشد، عنوان کرد: ایران تنها خواستار دستیابی به انرژی هسته‌ای پاک و صلح‌آمیز است و آن را تنها برای مصرف انرژی و جایگزین سوخت‌های فسیلی همچون نفت و بنزین می‌خواهد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه حسین (ع) به ما آموخته که هرگز زیر بار ظلم و ذلت نرویم، اظهار کرد: ملت ایران مرام امام حسین (ع) و شهیدان را به واسطه راه و مسیر درستی که پیموده‌اند، حفظ خواهد کرد و یادشان را زنده نگاه می‌دارد.

حسینی ابراز کرد: آمریکا و اسرائیل فهمیده‌اند که نمی‌توانند با ایران جنگ مسلحانه داشته باشند؛ از همین رو به تحریم‌های اقتصادی روی آورده‌اند.

* ملت ایران مقابل فشارهای اقتصادی کوتاه نخواهد آمد

وی افزود: تصور دشمن از تحریم‌های اقتصادی این است که شاید با این فشارها بتواند صبر مردم را کاسته و موجب شود مردم مقابل نظام و دولت خویش بایستند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعزیرات حکومتی باید با تمام توان و قدرت خویش با محتکران کالاها برخورد کند تا مشکلات و گرانی‌ها کاهش یابد.

حسینی با تأکید بر اینکه ملت ایران با این فشارهای اقتصادی از مواضع انقلابی خود کوتاه نخواهد آمد خاطرنشان کرد: هرکجا ایران توسط آمریکا تحریم شد، ایران پس از مدت کوتاهی از این تحریم به نحو احسن بهره جسته و موفق به مقابله با آن از راه‌های گوناگون می‌شود.

وی در پایان ابراز کرد: کشوری که در آن از پول نفت استفاده نشود، اقتصادی شکوفا خواهد داشت.

انتهای پیام / 77007/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول