اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

مبارزه با استکبار پیام عاشورا به مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: مبارزه با استکبار جهانی پیام عاشورا به مسلمانان شیعه جهان است.

مبارزه با استکبار پیام عاشورا به مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام سیدرضی ‌موسوی ‌شکوری در خطبه‌های نماز جمعه خوی اظهار داشت: اکنون استکبار جهانی با بهره‌گیری از نیروهای جاسوسی خویش حاکمان خودفروخته عرب، گروه‌های مزدور، منافق و جلادان صهیونیست به قتل و غارت مسلمانان مشغول است و در مقابل علما، روشنفکران، احزاب، گروه‌ها و سازمان کنفرانس اسلامی سکوت مرگ‌بار کرده‌اند.

وی گفت: عاشورا به هر دو گروه پیام دارد، پیام بر استکبار این است که جبهه حق مدام در مقابل شما صف‌آرایی کرده و تا آخرین قطره خون خواهد جنگید و دست بیعت به شما نخواهد داد.

امام جمعه خوی ادامه داد: پیام به گروه دوم این است که حسین بن علی(ع) در روز عاشورا خطاب به امویان و کوفیان به ظاهر مسلمان فرمود جدم رسول خدا می‌فرماید هر کس حاکم ظالم و ستمگر را مشاهده کند که بر ظلم و جنایت مشغول است و حقوق انسان‌ها را ضایع  می‌کند، دم نزند و سکوت کند خداوند سکوت‌کننده را در همان جهنمی داخل می‌کند که حاکم ستمگر آنجا است ‌لذا همه سکوت‌کنندگان باید بدانند در قیامت با جلادان رژیم صهیونیستی و حاکمان خون آشام آمریکا محشور می‌شوند.

پیروزی خون بر شمشیر در غزه

موسوی با تبریک پیروزی مسلمانان غزه بر رژیم اشغالگر قدس و آمریکا در جنگ هشت روزه گفت: با وجود حمایت علنی آمریکا و حاکمان اروپا و دبیر کل سازمان ملل از اسرائیل و سکوت مرگ‌بار سران کشورهای عربی، خون بر شمشیر پیروز شد و غیور مردان غزه به یاوه‌گویی‌ها و عربده‌کشی‌های چند ماه اخیر رژیم صهیونیستی خاتمه دادند.

حمله‌کنندگان به عزاداران امویان زمان هستند

وی‌ در ادامه سخنان خود با اشاره به شهادت 23 نفر و زخمی شدن 62 نفر از عزادارن حسینی در پاکستان بر اثر حمله تروریست‌های طالبان گفت: در واقع حمله‌کنندگان به عزاداران حسینی همان یزیدیان و امویان زمان هستند که در راستای عملی ساختن اهداف شوم و استکبار دست به این جنایات می‌زنند.

انتهای پیام/61008/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول