اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت

برگزاری همایش «زینبیون» زنان ایثارگر شهرستان البرز

خبرگزاری فارس: همایش «زینبیون» زنان ایثارگر شهرستان البرز به مناسبت تقارن هفته بسیج و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در کانون شهید مطهری شهر الوند برگزار شد.

برگزاری همایش «زینبیون» زنان ایثارگر شهرستان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، همایش «زینبیون» زنان ایثارگر شهرستان البرز به مناسبت هفته بسیج و به همت جامعه بسیج زنان سپاه شهرستان البرز در کانون شهید مطهری شهر الوند برگزار شد.

در این همایش که با حضور مادران و خواهران ایثارگر شهرهای الوند، بیدستان، محمدیه، نصرت‌آباد و شریفیه برگزار شد، خاطرات ایثارگری و کمک‌های مادران و خواهران بسیجی در جبهه‌های حق علیه باطل گرامی داشته شد.

در همایش «زینبیون» داود بهرامی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز، حجت‌الاسلام علی عادل‌پور امام جمعه شهر الوند، حجت‌الاسلام علی مصائبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و ترابی یکی از خواهران رزمنده، امدادگر و جانباز دوران دفاع مقدس نیز حضور داشتند.

در این همایش بر تربیت فرزندان با ویژگی‌های اخلاقی نیک و صالح توسط مادران و خواهران ایثارگر تأکید شد و مبارزه با جنگ نرم به عنوان یک امر مهم که فرهنگ و اعتقادات جوانان کشور را هدف قرار داده، مورد بررسی قرار گرفت و امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از کارسازترین راه‌های مبارزه با جنگ نرم معرفی شد.

در این همایش ترابی از خواهران رزمنده، امدادگر و جانباز دوران دفاع مقدس با اشاره به کمک‌ها و حمایت‌های مادران و خواهران بسیجی در دوران دفاع مقدس، ایثارگری و پیرو ولایت بودن را از ویژگی‌های مادران و خواهران رزمنده دانست.

همچنین داود بهرامی در این برنامه، در خصوص تقارن هفته بسیج با ایام سوگواری امام حسین (ع) مطالبی را بیان کرد و نقطه مشترک آن را استکبارستیزی دانست.

گفتنی است، در پایان این همایش از مادران و همسران شهدا و ایثارگرانی که فرزندان نخبه به جامعه تحویل داده‌ و نیز مادران و خواهرانی که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل به پشتیبانی پرداختند، با اهدا هدایایی از آنها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام / 77007/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول