اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه میامی:

حضور مردم در صحنه سبب شکست تحریم‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: حضور مردم در صحنه سبب شکست تحریم‌ها می‌شود و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام می‏گذارد.

حضور مردم در صحنه سبب شکست تحریم‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی صبح امروز در جمع شرکت‏کنندگان در دوره «تربیت و تعالی» در کالپوش اظهار داشت: تا زمانی که مردم و بسیج در صحنه باشند، هیچ تحریمی علیه انقلاب اسلامی کارساز نیست.

وی افزود: بر اساس احادیث موجود، برای رسیدن به آزادگی و حریت باید قناعت پیشه و از شهوات دوری کرد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان میامی خاطرنشان کرد: ملت و بسیج به عنوان مولفه‌های قدرت نظام مطرح هستند و در کنار دیگر، مبانی حکومت از رهبری دینی و سیاسی تبعیت می‌کنند.

سلیمانی یادآور شد: تا زمانی که مردم و بسیج بر اساس مکتب اهل بیت(ع) و اطاعت از رهبری و خط غدیر حرکت کنند، هیچ تهدید و تحریمی از طرف استکبار جهانی نمی‌تواند برای ما ایجاد مشکل کند.

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز در این جلسه گفت: در موضوع انتظار، دو نوع انتظار مطرح شده است؛ یکی «انتظار منفی» مانند تفکر انجمن حجتیه که جامعه را به سوی نابودی، فساد و بی‌تفاوتی سوق می‌دهد.

حسین نوروزی افزود: نوع انتظار دوم، «انتظار مثبت و سازنده» بوده که مبتنی بر شناخت و معرفت نسبت به امام است و در مقابل انتظار منفی قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: در انتظار مثبت و سازنده افراد علاوه بر شناخت باید از نظر جسمی، علمی، روحی و اخلاقی آمادگی برای ظهور را داشته باشند.

دوره تربیت و تعالی کالپوش با حضور فرماندهان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در سالن اجتماعات بسیج کالپوش برگزار شد.

انتهای پیام/74005/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول