اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پاکسازی باند پروازی فرودگاه نوشهر از سیل

خبرگزاری فارس: رئیس فرودگاه نوشهر از پاکسازی محور باند پروازی فرودگاه نوشهر پس از وقوع سیل در مازندران خبر داد.

پاکسازی باند پروازی فرودگاه نوشهر از سیل

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، سیل اخیر که مردم هفت شهرستان مازندران را درگیر کرد، بیش از بقیه به مردم نوشهر و چالوس خسارت زد.

بر اساس اعلام میرغدیر رضایی فرماندار چالوس، سیل تاکنون 50 میلیارد تومان خسارت به امکانات عمومی و واحدهای مسکونی و کشاورزی دو شهر نوشهر و چالوس وارد کرده است.

تعیین خسارت 450 واحد مسکونی نوشهر

 

یزدان کرد رئیس بنیاد مسکن نوشهر در این باره از تعیین خسارت 450 واحد مسکونی نوشهر در شهر و روستا خبر داد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر افزود: پس از وقوع سیل در شهرستان‌های نوشهر و چالوس بنیاد مسکن وظیفه تعیین خسارت واحدهای مسکونی و تجاری را متعهد شده است که در همین راستا همراه با همکاران اعزامی از شهرستان‌های بابل، بابلسر، محمودآباد، تنکابن و رامسر و با تیمی تخصصی نسبت به این امر اقدام شده است.

وی اظهار داشت: تاکنون کار تعیین خسارت حدود 150 واحد روستایی و 300 واحد مسکونی شهری به انجام رسیده است و تا فردا آمار نهایی در اختیار مسئولان ذیربط قرار خواهد گرفت.

پاکسازی محور باند پروازی فرودگاه نوشهر

 

رئیس فرودگاه نوشهر نیز از پاکسازی محور باند پروازی فرودگاه نوشهر خبر داد.

علی متانت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: پس از بارش باران دیشب و طغیان رودخانه گندآبرود که در مجاورت فرودگاه نوشهر واقع است ماموران مربوط نسبت به پاکسازی باند فرودگاه اقدام کردند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر باند فرودگاه نوشهر به طور کامل پاکسازی شده و این فرودگاه آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

اعزام نیرو های ویژه امدادرسانی بسیج به مناطق سیل‌زده

 

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: از آغاز امدادرسانی به حادثه‌دیدگان سیل نوشهر 150 نیروی ویژه امدادرسانی بسیج به مناطق سیل‌زده اعزام شدند و هم‌اکنون نیز در حال امداد‌رسانی هستند.

مهدی رسولی اظهار داشت: به محض دریافت خبر از سوی فرمانداری نوشهر درباره حادثه سیل و به منظور کنترل بحران در همان دقایق اولیه، 150 نیروی ویژه امدادرسانی بسیج به مناطق سیل‌زده ‎و در کنار دیگر نیروهای امدادرسان مشغول امدادرسانی به آسیب‎‌دیدگان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر تاکید کرد: همه نیروهای ما آمادگی لازم برای حضور در صحنه تا پایان امدادرسانی را خواهند داشت و از هیچ تلاشی برای کمک به مردم دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول