اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 آبان صورت می‌گیرد

اعلام تغییر برنامه پروازهای فرودگاه بین‌المللی بجنورد

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی فرودگاه بجنورد، تغییرات در برنامه پروازهای فرودگاه بین‌المللی مرکز خراسان‌شمالی از تاریخ 15 آبان همین ماه را اعلام کرد.

اعلام تغییر برنامه پروازهای فرودگاه بین‌المللی بجنورد

حسین وقارموسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این برنامه پرواز از این تاریخ تا آخر سال خواهد بود که زمان پروازها بر اساس این برنامه انجام می‌شود.

وی توضیح داد: در این راستا پرواز روز شنبه هر هفته در ساعت 11:30 دقیقه از فرودگاه مهرآباد به مقصد بجنورد خارج و در ساعت 12:45 دقیقه وارد فرودگاه بجنورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خروج هواپیما از فرودگاه بجنورد در ساعت 12:15 دقیقه و ورود به تهران در ساعت 14:30 دقیقه خواهد بود.

وقارموسوی همچنین خروج هواپیما از تهران در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه را ساعت 12:30 و ورود به فرودگاه بجنورد را ساعت 14:15 دقیقه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: خروج هواپیما از فرودگاه بجنورد در روزهای یاد شده در ساعت 14:45 و در ساعت 16:30 به فرودگاه مهرآباد وارد می‌شود.

به گفته رئیس روابط عمومی فرودگاه بجنورد، پروازهای روزهای چهارشنبه از تهران به فرودگاه بجنورد ساعت 11:10 دقیقه انجام و ساعت ورود به فرودگاه مرکز خراسان‌شمالی در ساعت 12:25 دقیقه صورت می‌گیرد.

رئیس روابط عمومی فرودگاه بجنورد تصریح کرد: خروج هواپیما از فرودگاه بجنورد به تهران 12:55 و ساعت ورود به فرودگاه مهرآباد ساعت 14:10 خواهد بود.

وقارموسوی همچنین زمان پرواز هواپیما در روز پنج‌شنبه هر هفته از تهران به مقصد فرودگاه بجنورد را 13:45 عنوان کرد و گفت: این هواپیما ساعت 15 وارد فرودگاه بجنورد شده و 15:30 از این فرودگاه خارج و 16:45 در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین خواهد نشست.

وی اضافه کرد: پرواز جمعه هم خروج از تهران 12:25 و ورود به فرودگاه بجنورد 14:10 خواهد بود که پس از نیم ساعت هواپیما در ساعت 14:40 از بجنورد خارج و 16:25 وارد فرودگاه مهرآباد می‌شود.

وقارموسوی با اشاره به اینکه پروازهای روزهای شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه توسط هواپیمای فوکر 100 شرکت خدمات هوایی آسمان انجام می‌شود، افزود: طی روزهای یک شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و جمعه نیز پروازها توسط هواپیمای72  ATR انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون روزانه دو پرواز از تهران به بجنورد و بالعکس انجام می‌شود، اظهار داشت: این پروازها توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام می‌شود.

به گزارش فارس، فرودگاه بجنورد به عنوان تنها فرودگاه خراسان‌شمالی در غرب این شهر در فضایی به وسعت 240 هکتار در سال 75 راه‌اندازی شده است.

هم‌اکنون عملیات گسترش باند فرودگاه بجنورد و افزایش 60 هکتار زمین به وسعت این فرودگاه در حال انجام است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول