اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان:

معافیت گمرکی حجاج تا یک ماه اعتبار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان گفت: حجاج می‌توانند تا یک ماه پس از بازگشت از سفر حج از معافیت گمرکی خود استفاده و از فروشگاه مستقر در فرودگاه خرید کنند.

معافیت گمرکی حجاج تا یک ماه اعتبار دارد

علی قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بازگشت حجاج تا 22 آبان ماه ادامه دارد، اظهار کرد: فرودگاه اصفهان سالن حجاج خود را حدود 1.5 ماه پیش آماده حجاج کرده است.

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای استقبال از حجاج صورت و تاکنون در هفتمین روز از ورود حجاج به اصفهان مشکل خاصی پیش نیامده است.

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان تصریح کرد: توسط کاروان‌های اعزامی از حجاج خواسته شد که اجناس بی‌کیفیت در عربستان را خرید نکرده و در فرودگاه خرید کنند.

وی ادامه داد: فروشگاه بزرگی از اجناس به ویژه لوازم خانگی و برقی در داخل فرودگاه مستقر است که حجاجی که خرید نکرده‌اند می‌توانند از این فروشگاه خرید کنند.

قاسم‌زاده ادامه داد: به دلیل اینکه این فروشگاه آزاد فروش اقلام در فرودگاه مستقر است همه زائران می‌توانند از این فروشگاه خرید کنند.

وی اضافه کرد: زائران تا یک ماه فرصت دارند از این معافیت گمرکی استفاده کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان این معافیت گمرکی را در حد قابل توجهی دانست و تاکید کرد: این بهترین فرصت برای خرید ارزان قیمت برای حجاج است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول