اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سومین روز از هفته بسیج

اختتامیه اردوهای جهادی خراسان جنوبی برگزار شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی همزمان با سومین روز از هفته بسیج اردوهای جهادی خراسان جنوبی با تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان داد.

اختتامیه اردوهای جهادی خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی عصر امروز در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی این استان اظهار کرد: حفظ روحیه جهادی برای مقابله با جنگ نرم بسیار مهم است.

یعقوبعلی نظری افزود: اتکا به روحیه جهادی و ایثار بود رمز موفقیت ایران در دفاع مقدس بود و توانست ما را در مقابله با جنگ سخت دشمن به پیروزی برساند.

وی اردوهای جهادی را عامل مهم توسعه روحیه جهادی عنوان کرد و گفت: شرکت در برنامه‌های اردوهای جهادی فرصت خوبی برای تحقق این امر مهم است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: امید است در سال‌های آینده با برنامه‌ریزی جامع و بهتر برای توسعه اردوها و روحیه جهادی تلاش بیشتری شود.

* افتتاح همزمان 60 پروژه عام‌المنفعه بسیج سازندگی خراسان جنوبی

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در ادامه اظهار کرد: امسال با افتتاح همزمان 60 پروژه عام‌المنفعه نیز 500 پروژه کوچک و زودبازه بسیج سازندگی استان با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

محمد زهرایی از همکاری 15 دستگاه اجرایی استان در پروژه‌های کوچک و زودبازه بسیج سازندگی این استان خبر داد و گفت: بسیج سازندگی استان جزء پنج استان برتر در زمینه اعزام گروه‌های جهادی است.

وی با بیان اینکه 633 حلقه صالحین برای نخستین بار در سال جاری به مناطق محروم اعزام شده اند، یادآور شد: از ابتدای امسال 162 گروه 15 نفره 15 روزه نیز در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم اعزام شده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی اضافه کرد: 3 هزار و 500 دانش‌آموز و فرهنگی استان در سال جاری در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم اعزام شدند.

در ادامه این مراسم از 63 نفر از برترین‌های اردوهای جهادی استان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی که با این گروه‌ها همکاری داشته‌اند تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول