اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود توان دفاعی بالای ایران

تهدیدهای دشمنان علیه ایران اسلامی محکوم به شکست است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: همه تهدیدهای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی محکوم به شکست است.

تهدیدهای دشمنان علیه ایران اسلامی محکوم به شکست است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در همایش شکوه هجرت بسیج سازندگی که به مناسبت هفته بسیج در اراک برگزار شد اظهار داشت: با وجود توان دفاعی بالای ایران و وجود جوانانی غیور و سربلند در ایران اسلامی تمام توطئه‌های دشمنان علیه این کشور محکوم به شکست است.

وی با بیان اینکه بسیجیان همچون دژی مستحکم در برابر دشمنان ایستاده‌اند تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در بهترین شرایط دفاعی، فرهنگی و اجتماعی قرار دارد و با وجود قرار گرفتن در این شرایط دشمنان باید فکر تهدید و حمله را از سر خود بیرون کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به حضور بسیجیان سلحشور در عرصه‌ دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: نیروهای بسیجی نماد اصلی ترویج و گسترش فرهنگ جهادی در کشور هستند و اگر امروز کشور به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است، به برکت حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف میهن اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نشست‌های گوناگون، همایش‌ها و جشنواره‌ها می‌تواند بستری مناسب در راستای بصیرت‌افزایی جوانان باشد، ادامه داد: بسیج به عنوان نماد اصلی فرهنگ جهادی در جامعه باید در راستای ترویج و تعمیق فرهنگ جهادی در بین اقشار جامعه که از اهداف اصلی نیروهای بسیجی به شمار می‌رود فعالیت‌های خود را افزایش دهد.

ابوحمزه با اشاره به اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی مهم‌ترین سلاح برای خنثی کردن تجربه‌ها، تهدید‌ها و توطئه‌های دشمنان است ادامه داد: امروز به برکت فرهنگ و تفکر بسیجی همه توطئه‌های دشمنان علیه ایران نقش بر آب شده و دشمن به خوبی می‌داند با وجود بسیجیان نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

ابوحمزه با اشاره به خیزش کشورهای منطقه علیه ظلم و استبداد که سبب تزلزل پایه‌های نظام سلطه شده، گفت: همه کشورهایی که امروز علیه استکبار قیام کرده‌اند الگو و سرمشق خود را ایران اسلامی قرار داده‌اند.

در پایان این مراسم از دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و دست‌اندرکاران اردوهای جهادی با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول