اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر مطرح کرد

تهاجم فرهنگی استکبار با تولید روزانه 6 هزار ساعت برنامه تبلیغی

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: امروز دنیای استکبار، تهاجم فرهنگی خود به ایران اسلامی، جوانان و نوجوانان را با وجود 6 هزار ساعت برنامه در روز از طریق اینترنت، رسانه‌های دیداری، شنیداری هدف قرار داده است.

تهاجم فرهنگی استکبار با تولید روزانه 6 هزار ساعت برنامه تبلیغی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در آئین افتتاح مسجد ولیعصر(عج) روستای گورک کله‌بندی گفت: دنیا فرصتی برای جمع کردن ثواب برای آخرت است و آثار آن ایمان و ثواب خدمت در مسجد است.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: خداوند می‌فرماید کسانی می‌توانند مسجد را آباد کنند که به خدا و روز آخر ایمان دارند.

صفایی‌بوشهری ادامه داد: امروز دنیای استکبار تهاجم فرهنگی خود به ایران اسلامی، جوانان و نوجوانان را با وجود 6 هزار ساعت برنامه در روز از طریق اینترنت، رسانه‌های دیداری، شنیداری هدف قرار داده است.

این مسئول افزود: مسجد باید در خط ولایت باشد تا این هجمه‌ها تاثیری نداشته باشد و جوان زمانی که در خط ولایت قرار گرفت از هر هجومی در امان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمن در زمان حضرت علی (ع) نیز به خط ولایت حمله کرد، گفت: دشمن در زمان حضرت علی (ع) نیز به ارکان ولایت حمله کرد که هدفش نابودی و ولایت بود.

وی افزود: امروز نیز دشمن در پی نابودی ولایت است زمانی که با بصیرت در خط ولایت و به فرمان مقام معظم رهبری باشیم، نقشه دشمن نقش بر آب خواهد شد.

صفایی‌بوشهری با اشاره به اینکه استان بوشهر یکی از استان‌های ولایتمدار و در خط رهبری بوده و هست گفت: استان بوشهر یکی از استان‌هایی است که همیشه در خط ولایت و رهبری و در مبارزه با استکبار پیشگام بوده است.

امام جمعه بوشهر از مسئولان استان و شهرستان تنگستان خواست به روستاهای گورکات توجه بیشتری در جهت خدمت‌رسانی داشته باشند.

در ادامه ریاض انصاری بخشدار دلوار نیز در سخنانی گفت: برای تجهیز مسجد گورک ولیعصر 100 میلیون ریال از اعتبارات شهرستان تنگستان اختصاص داده شده است.

دیگر سخنران این آئین اردشیر احمد رئیس شورای گورک بود که در گزارشی روند ساخت مسجد ولیعصر (عج) را توضیح داد و گفت: برای نوسازی مسجد روستای گورک کله‌بندی با مساحت 400 متر مربع مبلغ 360 میلیون  تومان هزینه شده که این اعتبار از محل‌های مختلفی از جمله 50 میلیون تومان هدیه ریاست جمهوری، 200 میلیون تومان از کمک خیرین و 110 میلیون تومان نیز از محل کمک‌های مردمی روستا بوده است.

انتهای پیام/66004/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول