اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

احیای امر به معروف راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

احیای امر به معروف راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، عباس‏علی کاظمی ظهر امروز در نشستی با مسئول فرهنگی تبلیغی میامی در محل کانون فرهنگی تبلیغی این شهرستان، از تعامل موجود بین دو نهاد انقلابی یعنی سازمان تبلیغات اسلامی و سپاه پاسداران ابراز خرسندی کرد.

وی اظهار داشت: هیئات مذهبی در اجرای طرح تذکر لسانی نقش مهمی بر عهده و دارند و تکلیفشان در این مورد سنگین‏تر از بقیه است.

فرمانده سپاه شهرستان میامی ضمن تاکید بر اینکه هیئات مذهبی از ابتدا تاکنون نقش موثری در احیای امر به معروف و نهی از منکر داشته‏اند، عنوان کرد: هیئات مذهبی امروز نیز باید این نقش و حضور را پررنگ‏تر از گذشته به نمایش بگذارند تا بتوان به خوبی با تهاجم فرهنگی ایجاد شده در جامعه مقابله کرد.

مسئول فرهنگی تبلیغی میامی نیز در این نشست گفت: امر به معروف و نهی منکر از مهم‏ترین اهداف و برنامه‏های هیئات مذهبی در راستای تحقق بخشیدن به انگیزه‏های مهم قیام امام حسین(ع) است.

حجت‏الاسلام مجید بخشی افزود: تمام تلاش ما در هیئات مذهبی پررنگ کردن این مسئله متروک مانده در جامعه اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در تعامل کامل با دستگاه‏های فرهنگی و نهادهای انقلابی خصوصاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آماده هر نوع همکاری در اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

مسئول فرهنگی تبلیغی میامی رسالت هیئات مذهبی را توسعه و نشر فرهنگ اسلامی و دینی در جامعه دانست و تصریح کرد: این قشر از جامعه باید آگاهی‏های لازم و بصیرت دینی خوبی در زمینه‏های مختلف علوم از جمله علوم روز داشته باشند تا بتوانند رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/2249/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول