اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری نهاوند:

کنگره شهید طالبیان 20 آذر در نهاوند برگزار می‌‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: کنگره شهید طالبیان 20 آذر ماه در شهرستان نهاوند برگزار می‌‌شود.

کنگره شهید طالبیان 20 آذر در نهاوند برگزار می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، خدایار ظفری صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد کنگره شهید طالبیان در نهاوند با بیان اینکه شهدا ستارگان همیشه پرفروغ آسمان هستند، اظهار کرد: شهدا باعث می‌شوند که آدمی راه را از بی‌راهه تشخیص داده و در مسیر صراط مستقیم قرار گیرد.

وی شهید طالبیان را از افتخارات کشور دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری در بسیاری از موارد شهید طالبیان را انسانی آزاده و مخلص نامیدند زیرا در دوران ستمشاهی برای احقاق حقایق انقلاب ضمن پیروی از فرامین حضرت امام مورد غضب ساواک و عوامل شاه خائن قرار گرفت و سالیان متمادی در زندان‌های مخوف رژیم منحوس پهلوی زندانی شده بود.

سرپرست فرمانداری نهاوند ولایتمداری و بصیرت را از ویژگی‌های بارز شهید طالبیان خواند و افزود: آن چه که امروز باید مورد توجه همگان قرار گیرد توجه به بعد اخلاقی و شخصیتی این شهید گرانقدر است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهید طالبیان در روز 20 آذرماه امسال ابراز کرد: شهید طالبیان آن چنان که شایسته است به نسل جوان معرفی نشده بنابراین وظیفه ما و مسئولان این است تا با معرفی ابعاد مختلف زندگی ایشان بتوانیم در تربیت نسل جوان به شیوه شهید طالبیان گام برداریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند نیز افزود: جامعه ما بیش از هر چیز نیازمند ترویج تفکرات، عقاید و اندیشه‌های شهید طالبیان و امثال ایشان است.

علیرضا تکلو شهید طالبیان را مرید حضرت امام خمینی (ره) دانست و ادامه داد: ایشان برای دفاع از آرمان‌های والای اسلامی لحظه‌ای ساکت و آرام نبود.

وی شهید طالبیان را معلم گروه انقلابی ابوذر نهاوند دانست که توانست در دوران خفقان با تشکیل گروهی با ایمان، منسجم، امیدوار به هدف و امام‌شناس لرزه بر پیکره رژیم منحوس پهلوی بیاندازد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند از تشکیل کمیته‌های چهارگانه تبلیغات، خدمات، امنیت و ارتباطات برای برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت شهید طالبیان و شهدای فرهنگی نهاوند خبر داد و ابراز کرد: در نهاوند 132 معلم و دانش‌آموز شهید وجود دارد که باید به بهترین روش در برپایی مراسم گرامیداشت این شهدای عزیز کوشید.

وی گفت: کنگره شهید طالبیان به واسطه اینکه شهید طالبیان شهید شاخص فرهنگی کشور انتخاب و معرفی شده است با حضور مردم ولایتمدار استان همدان در مصلای نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2499/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول