اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان:

روند مسقف کردن کانال‌های آب سطحی در آبادان کند است

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: روند مسقف کردن کانال‌های آب سطحی در مناطق مسکونی کوی کارگر آبادان کند است.

روند مسقف کردن کانال‌های آب سطحی در آبادان کند است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مرتضی جعفری در هفتمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان آبادان با اشاره به روند کند مسقف کردن کانال‌های آب سطحی در شهرستان آبادان، اظهار کرد: این روند به کندی پیش رفته و در سه ماه اخیر تنها 50 متر از این جوی‌های سطحی مسقف شده است.

وی افزود: از مصوبات جلسه گذشته این شورا انتقال ترمینال دورن استانی به خارج از شهرستان است که با شروع عملیات در قسمت غربی ترمینال جدید، تجهیز غرفه‌های ترمینال و ایجاد میدان در حال پیگیری است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه با اشاره به دیگر مصوبات این شورا در جلسه گذشته بیان داشت: بهسازی بازار ماهی فروشان آبادان در قسمت‌‌های تهویه و فاضلاب این بازار که از مصوبات جلسه گذشته این شورا بوده توسط شهرداری شهرستان انجام و به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: با همکاری اداره آبفا شهرستان و به منظور رفع مشکل فقدان کلر در مناطق روستایی «صیداویه» و «کوت شنوف» کلرزنی این مناطق به خوبی انجام شده و تحول چشم گیری مشاهده می‌شود، همچنین انتظار می‌رود دهستان نصار نیز در یک اقدام مشابه زیر پوشش این خدمات قرار بگیرد.

جعفری با اشاره به دیگر مصوبات گفت: سمپاشی مکان‌های تعیین شده به منظور جلوگیری از بیماری‌هایی نظیر سالک توسط شهرداری انجام و این اقدام به شکل مستمر پیگیری می‌شود.

وی در پایان گفت: غرابال‌ گری 100 درصدی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی و متوسطه آبادان، اجرای طرح آهنیاری در مدارس راهنمایی و متوسطه دخترانه شهرستان، اجرای طرح مروج سلامت در 40 مدرسه آبادان و اجرای طرح همیاران سلامت از دیگر اقدامات انجام شده در راستای سلامت شهرستان توسط این شورا است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول