اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر دماوند:

مسئولان از خانواده شهدا غافل نشوند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر دماوند گفت: مسئولان کشورمان هرگز نباید از خانواده شهدا غافل شوند.

مسئولان از خانواده شهدا غافل نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، علیرضا علیجانی امروز در حاشیه دیدار با خانواده دو شهید این شهر اظهار داشت: شهادت در حقیقت لازمه اقتدار نظام است و شهدا به خوبی به این مسئله واقف بودند.

وی در این مراسم که با حضور شهردار دماوند و رئیس شورای شهر برگزار و در آن، از خانواده شهیدان «مظاهر حبیبی» و «غلام‏رضا یوسف‏زادی» دلجویی شد، افزود: اقتدار جامعه اسلامی با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدایی که مظلومانه برابر دشمنان و استکبار جهانی ایستادند، معنا پیدا می‏کند.

عضو شورای اسلامی شهر دماوند خاطرنشان کرد: خدمت و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران به‌ ویژه زنده نگه داشتن یاد شهدا برکات زیادی را در بر دارد.

علیجانی اضافه کرد: تکریم خانواده شهدا خدمتی به ولی‏نعمتان جامعه است که مایه آرامش، آسایش، عزت و کرامت انقلاب هستند.

وی در ادامه به حوادث و رویدادهای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: پیروزی ما در جنگ تحمیلی ممکن نبود مگر با فداکاری ‌و رشادت جوانانی که با نثار خون خود نهال تازه به بار نشسته انقلاب را آبیاری کردند.

عضو شورای اسلامی شهر دماوند افزود: ترس دشمنان اسلام نیز از همین ایمان، غیرت و شجاعت جوانان است و بزرگ‌ترین وظیفه ما پیروی از راه شهیدان و زنده ‌نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگواران خواهد بود.

علیجانی محوریت اصلی انقلاب اسلامی را ولایت فقیه دانست و اضافه کرد: امروز سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در سایه ولایت فقیه و رهبری انقلاب حاصل شده است.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول