اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی تهران با خانواده شهدای جنوب تهران

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران به همراه جمعی از مسئولان فرهنگی با خانواده شهدای جنوب تهران دیدار کردند.

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی تهران با خانواده شهدای جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب تهران، اسفندیار مبتکرسرابی به همراه مجید جعفری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر در هفته کتاب و کتابخوانی با چند تن از خانواده شهدای جنوب تهران دیدار کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در این دیدار ضمن دلجویی از مادران شهیدان ابراهیمی و رسولی سرافراز، گفت: آسایش و امنیت امروز که در کشور ایران به بار نشسته حاصل خون شهداست و ما مدیون خانواده این عزیزان هستیم.

وی اظهار داشت: حضور در جمع خانواده شهیدان انجام وظیفه به تکلیف خودمان در راستای ارج نهادن به مجاهدت‌ و ایثارگری‌های ‌بهترین فرزندان این سرزمین، یعنی شهیدان و رزمندگان اسلام است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، ضمن احترام و تجلیل از مقام شامخ شهیدان افزود: ادامه راه شهدا و حفظ فرهنگ حسینی و راه امام حسین (ع) همواره از خواسته‌های شهدای انقلاب اسلامی بوده است که امیدواریم به حرمت خون شهدا و دعای شما پدران و مادران شهید توفیق ما شود.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول