اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز:

تکریم خانواده شهدا مهم‌ترین وظیفه نسل امروز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: تکریم خانواده شهدا مهم‌ترین وظیفه نسل امروز است.

تکریم خانواده شهدا مهم‌ترین وظیفه نسل امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام ابوالفضل بنی‌احمدی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بازسازی گلزار شهدا اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با گذشت و جانفشانی در برابر دشمن ایستادگی کردند و با نثار جان خود از خاک این سرزمین دفاع کردند.

وی ادامه داد: در این راستا باید هرچه در توان داریم به کار بگیریم و تکریم خانواده شهدا را در اولین اولویت‌های خود قرار دهیم.

این مسئول با اعلام اینکه نسل امروز باید نسبت به دوران هشت سال دفاع مقدس آشنایی بیشتری داشته باشد، افزود: باید برنامه‌ریزی‌هایی داشته باشیم تا با دیدار خانواده معظم شهدا و سرزدن به آنان علاوه بر یادآوری خاطرات آنان در تکریم خانواده آنان نیز گام برداریم.

بنی‌احمدی با تأکید بر اینکه دشمنان در نظر دارند تا اهداف و ارزش‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس را از بین ببرند، ادامه داد: تلاش ما بر این است که نسل امروز را با اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام آشنا کرده و آنان را تشویق و ترغیب بر حفظ این آرمان‌ها کنیم.

وی در ادامه سخنان خود بر بازسازی گلزار شهدای شهرستان اشتهارد تأکید کرد و گفت: گلزار شهدای این شهرستان نیازمند بازسازی است.

بنی‌احمدی افزود: مزار شهدا باید بسیار زیبا بازسازی شود و با بیان گوشه‌هایی از وصیت‌نامه‌های آنان نسل امروز را با اهداف آنان آشنا کنیم.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول