اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد

وجود 1094 پزشک خانواده در فارس

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از تیر ماه سال جاری برنامه پزشک خانواده شهری در فارس آغاز شده و تعداد پزشکان ثبت نام شده در این استان ‌هزار و 94 نفر است.

وجود 1094 پزشک خانواده در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، معاون بهداشتی این دانشگاه اظهار داشت: نزدیک به چهار ماه است که بر اساس برنامه پزشک خانواده شهری، ویزیت رایگان بیماران شروع شده و داروخانه‌ها طبق نسخه‌های پزشکان خانواده داروی رایگان توزیع می‌کنند.

محسن مقدمی افزود: سیستم ارجاع در فارس راه‌اندازی شده و مردم از تخفیف ویزیت متخصصان استفاده می‌کنند و همچنین مراکز پاراکلینک برای شرکت در برنامه قرارداد بسته‌اند و ارائه خدمت می‌کنند.

وی ابراز داشت: در حال حاضر بیماران در بخش‌های بستری بیمارستان‌ها در صورتی که از سیستم ارجاع مراجعه کنند از تخفیف‌های لازم بهره‌مند می‌شوند.

مقدمی بیان کرد: جمعیت ثبت نامی و سرشماری در سامانه الکترونیک فارس دو میلیون و 503 هزار و 306 نفر و جمعیت دارای پزشک این استان نیز یک میلیون و 274 هزار و 283 نفر است.

این مسئول اضافه کرد: از تیر ماه سال جاری برنامه پزشک خانواده شهری در فارس شروع شده و تعداد پزشکان ثبت نام شده در این استان یک‌هزار و 94 نفر است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول