اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت خرمشهر:

اجرای طرح پزشک خانواده در خرمشهر در انتظار دستور است

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت خرمشهر گفت: اجرای طرح پزشک خانواده در خرمشهر در انتظار دستور مسئولان استانی است.

اجرای طرح پزشک خانواده در خرمشهر در انتظار دستور است

فرشید بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: همه زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح پزشک خانواده در شهرستان خرمشهر مهیا و فراهم شده است.

وی افزود: سرشماری این طرح ملی در شهرستان انجام شده، در خرمشهر با استقبال خوبی از طرح پزشک خانواده، 81 درصد مردم در آن شرکت کرده و همه زیرساخت‌های لازم برای خدمت‌رسانی پزشکان نیز ترتیب داده شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با بیان اینکه این شهرستان آمادگی کامل برای اجرای طرح پزشک خانواده را دارد، تصریح کرد: در حال حاضر منتظر اجرای این طرح از سوی استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب پزشک توسط شهروندان به دلخواه بوده اما این نکته را نیز نباید فراموش کرد که سقف پذیرش هر پزشک 2 هزار و 500 بیمار بوده و اگر از این تعداد بیشتر شود پزشکان خانواده دیگری به شهروندان معرفی می‌شود، همچنین میزان فاصله مرکز بهداشت و بیمارستان با محل زندگی افراد در انتخاب پزشک خانواده آنها مؤثر است.

بهشتی اضافه کرد: حدود 60 درصد پزشکان عمومی و متخصص ثبت‌نام کرده و آماده خدمت‌رسانی به بیماران هستند، اما انتظار می‌رود که در صورت اعلام اجرای طرح، تعداد ثبت‌نام پزشکان نیز بیشتر شود.

وی همچنین عنوان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان آبادانی و خرمشهر و رفع مشکلات موجود در زمینه بهداشتی و درمانی در شهرستان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در پایان اظهار کرد: طرح پزشک خانواده طرح بسیار مطلوب و خوبی‌ است که در صورت اجرایی شدن مشکل بسیاری از بیماران بی‌بضاعت را حل می‌کند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول