اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

30 هزار نفر در ایلام پزشک خانواده خود را انتخاب کردند

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در اجرای طرح پزشک خانواده 30 هزار نفر در ایلام پزشک خانواده خود را انتخاب کردند.

30 هزار نفر در ایلام پزشک خانواده خود را انتخاب کردند

جواد نورالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در حال حاضر سامانه سلامت ایرانیان در ایلام راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این سامانه در هشت شهرستان استان ایلام از جمله مهران، ایلام، آبدانان، دره‌شهر و ... راه‌اندازی شده است.

این مسئول اضافه کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی در مجموع 100 درصد جمعیت شهری استان ایلام در طرح پزشک خانواده نام‌نویسی کرده‌اند.

نورالهی تصریح کرد: بر اساس آمار موجود در شهر ایلام 30 هزار خانوار، در آبدانان 27 هزار خانوار، در شهرستان ایوان 29 هزار خانوار و در شهرستان دهلران نیز 27 هزار خانوار در طرح پزشک خانواده نام‌نویسی کرده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طرح پزشک خانواده در چهار شهر ایلام در حال اجراست و در دیگر مناطق استان طی سال‌های پیش اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر کار تجهیز مراکز درمانی مناطق مختلف استان ایلام به تجهیزات مدرن رایانه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: برای اجرای طرح پزشک خانواده در مجموع به 90 پزشک خانواده نیاز است که تاکنون در شهرهای ایلام، آبدانان و ایوان به ترتیب 50 درصد، 100 درصد و 50 درصد تامین شده است.

نورالهی تصریح کرد: این دستگاه اجرایی در استان ایلام در حال ایجاد سایت 1590 به منظور دسترسی آسان مردم برای تعیین و انتخاب پزشک خانواده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ارائه خدمات به مردم استان ایلام یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام است.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول