اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشر هاجر 4 اثر جدید را روانه بازار کرد

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر گفت: چهار کتاب جدید نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران منتشر شد.

نشر هاجر 4 اثر جدید را روانه بازار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، احمد شایانفر این کتاب‌ها را شامل درسنامه تاریخ تشیع، درسنامه زندگانی و سیره حضرت زهرا(س)، شیوه شیوایی و ارتداد ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه درسنامه تاریخ تشیع از سوی غلامحسین محرمی نگارش یافته است اظهار داشت:‌ این کتاب در 30 درس به صورت درسنامه تدوین شده است که مشتمل بر تمام مباحث تشیع است.

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر شمارگان این کتاب را 6 هزار و 500 نسخه ذکر کرد و ادامه داد: این کتاب علاوه بر مباحث پیدایش تشیع تا عصر غیبت کبری، شامل مباحثی همچون عزاداری امام حسین(ع)، حکومت‌های شیعی، حوزه‌های علمیه شیعه، زیارت از نگاه شیعه، فرهنگ دعا در میان شیعه حوزه‌های علمیه و حکومت‌های شیعی است.

وی درسنامه زندگانی و سیره حضرت زهرا(س) را دیگر کتاب منتشر شده از سوی مرکز نشر هاجر دانست و اضافه کرد: این اثر شامل بررسی شخصیت، زندگانی حضرت زهرا(س) در هنگام حیات پر برکت پدر بزرگوارشان و پس از رحلت ایشان و سیاست‌های ایشان در برخورد با خلفای پس از پیامبر است.

شایانفر با اشاره به اینکه کتاب شیوه شیدایی به قلم سیدابوالقاسم حسینی(ژرفا) در 376 صفحه به نگارش درآمده است، اظهار داشت: این اثر در 26 درس و در دو فصل نگارش و ویرایش به چاپ رسیده است.

وی اضافه کرد: در کتاب ارتداد نیز که به قلم مرضیه اسکندرجوی به نگارش درآمده است با اشاره به دو نگاه دینی ـ فرهنگی و درون دینی و نگاه از زاویه تاریخی در شش بخش به مسئله ارتداد پرداخته شده است.

انتهای پیام/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول