اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سیرجان در مجلس:

بازارهای هدف آماده تعامل با خودروسازان هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: بازارهای هدف در هر شرایطی آماده تعامل با شرکت‌های خودروسازی هستند.

بازارهای هدف آماده تعامل با خودروسازان هستند

شهباز حسن‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: تغییرات کنونی در تراز تجاری کشور موجب پیشرفت صادرات خودرو است، گرچه تغییر نرخ ارز تغییرات متفاوت و متضادی را در بخش اقتصاد داخلی و خارجی به همراه داشته است، اما موجب تغییر و تحول در تراز تجاری کشور شده است.

وی افزود: موقعیت خاص و استراتژیک کشور و در وضعیت کلان اقتصادی موجب رونق صادرات شده و تولیدکنندگان خودرو نیز می‌توانند برای اهداف تجاری خود در تولید کالای با کیفیت جهانی اقدام کنند تا وضعیت بازار ارز هم به نفع آنان در یک رقابت سالم جهانی و کشورهای همسایه باشد و بازارهای هدف جدیدی را شناسایی کند.

حسن‌پور تصریح کرد: همچنین آنها از شرایط موجود خود نیز بهره برده و صنایع مرتبط را فعال کنند و با شرایط نرخ ارز صادرات سودآور بوده و بر روند تولید نیز تأثیر تثبیت بگذارد.

وی بر لزوم تقویت و فعال‌سازی سایت‌های معرفی کالاهای تولیدی تاکید کرد و گفت: فعالیت این سایت‌ها مشتریان داخلی را جذب می‌کند و به نفع شرکت‌های تولیدی خودرو و نوعی تبلیغ برای صادرات است و تبلیغات مناسب در تقویت و رشد صادرات مؤثر است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خدمات پس از فروش را یکی از عوامل مهم مشتری‌مداری دانست و افزود: در خیلی از جاها به ویژه شهرستان‌های کوچک نمایندگی خدمات نیست یا اگر هست رضایت مشتریان را جلب نمی‌کند و مردم ترجیح می‌دهند که به دنبال خودروهای وارداتی باشند.

حسین‌پور با بیان اینکه لازمه کار نمایندگی‌های خودروسازی توجه به خواسته مشتریان و رعایت حق مشتری برای حل مشکلات است، عنوان کرد: رقابت در امکانات و آسایش خودرو تولیدی نیز از عوامل جذب مشتری است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: بازارهای هدف در هر شرایطی آماده تعامل با شرکت‌های خودروسازی است.

انتهای پیام/80015/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول