اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فروش شرکت پارس‌دارو:

80 درصد بازار داروی کشور در دست شستاست

خبرگزاری فارس: مدیر فروش شرکت مدیریت تولید و خدمات پارس‌دارو گفت: بیش از 80 درصد سهم بازار داروی کشور در دست شرکت شستاست.

80 درصد بازار داروی کشور در دست شستاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا ایرام‌لو در حاشیه آخرین روز برگزاری کنگره میان دوره‌ای جراحان مغز و اعصاب کشور که در تالار بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بزرگ‌ترین هولدینگ دارویی کشور متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری شستا وابسته به سازمان تامین اجتماعی کشور است.

ایرام‌لو تصریح کرد: بیش از 80 درصد سهم بازار داروی کشور در دست شرکت شستا است و 33 شرکت تولید دارو همچون ابوریحان، فارابی، رازک، دارو پخش، پارس دارو و... فعالیت می‌کنند که شرکت مدیریت تولید و خدمات پارس دارو نیز یکی از شرکت‌هایی است که کار فروش و بازاریابی و صادرات این داروها را بر عهده دارد.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیریت تولید و خدمات پارس دارو گفت: بیشترین صادرات شرکت شستا به کشورهای در حال توسعه همچون کشورهای آفریقایی و افغانستان و عراق است و در کشورهایی مانند افغانستان که با وجود مشابه هندی و چینی این داروها از داروهای ایرانی استفاده می‌کنند.

وی افزود: انتقال تکنولوژی از دیگر اقداماتی است که این شرکت به تازگی اقدام به انجام آن کرده است و در این اقدام دارو به‌صورت فله‌ای به کشور کانادا فرستاده شده و در آنجا بسته‌بندی می‌شود.

ایرام‌لو، تحقیق در مورد بازارهای هدف، نیاز دارویی این بازارها و سنجش بازار برای مصرف دراز مدت و تعیین برنامه بلند مدت برای حضور در بازارهای مورد اشراف را از اهدافی برشمرد که شستا پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام شرکت‌های دارویی شستا از استاندارد روز اروپا برخوردارند، گفت: قیمت پایین در بازار فروش و تهیه مواد اولیه از شرکت‌های بسیار معتبر دنیا، یک سند برای برابری با کشورهای اروپایی تولیدکننده این داروها است. 

انتهای پیام/2700/ل/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول