اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه دهدشت:

برخی منکرات علنی در کوچه و بازار دل مؤمنین را به درد می‌آورد

خبرگزاری فارس: نماینگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دهدشت با اشاره به اینکه وجود بعضی نابهنجار‌ی‌ها در جامعه ما جای تعجب دارد، گفت: برخی منکرات در کوچه و بازار دل مؤمنین را به درد می‌آورد.

برخی منکرات علنی در کوچه و بازار دل مؤمنین را به درد می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام محمد‌حسین پیروز در حاشیه همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شهر دهدشت اظهار کرد: امروزه مساجد یکی از بزرگترین ظرفیت‌ها برای تبیین مسائل و مشکلات پیش روی جامعه اسلامی هستند و ائمه جماعات می‌توانند از تریبون مسجد به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دهدشت در ادامه با بیان جایگاه محرم و عاشورا در جامعه دینی و شیعی ایران ابراز داشت: هیئت‌ها و روحانیون باید حداکثر بهره‌وری را برای تبیین اهداف والای امام حسین (ع) داشته باشند.

پیروز گفت: مهم‌ترین بحثی که امروزه در مراسمات عزاداری باید به آن توجه شود این است که احساسات پاک عزاداران با معرفت و بینش عاشورایی ترکیب شود تا مرهمی بر دردها و آلام جامعه اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: اگر ما در عزاداری ابا‌عبدالله شرکت کنیم ولی نتوانیم یزیدیان زمان را بشناسیم و از رواج فحشا و منکرات در جامعه جلوگیری کنیم، نتوانسته‌ایم به امام حسین و یارانش ادای دین کنیم.

وی با اشاره به وجود برخی نابهنجاری‌ها و مشکلاتی که در جامعه اسلامی به وجود آمده، عنوان داشت: این مسئله نشان‌دهنده این‌ است که ما نتوانسته‌ایم به وظیفه خود در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر به خوبی عمل کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه دهدشت با اشاره به این‌که در شرایط کنونی کشور بعضی دارند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، بیان داشت: این افراد در اثر کم کاری‌ها ما در زمینه امر به معروف به این سمت و سو کشیده شده‌اند.

وی با انتقاد از اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نتوانسته به خوبی به وظیفه ذاتی خود عمل کند، عنوان داشت: بعضی مسائل در کوچه و خیابان‌ها مشاهده می‌شود که دل هر مؤمنی را به درد می‌آورد.

پیروز با اشاره به اینکه بعضی صنوف و بازاریان از شرایط به وجود آمده در اقتصاد و کشور ما سوء استفاده می‌کنند، عنوان داشت: لازم است که ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر برای بازاریان و اصناف نیز برنامه‌های ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول