اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات کشوری

بانوان ژیمناستیک‌کار قزوین 4 نشان را از آن خود کردند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ژیمناستیک استان قزوین از کسب چهار نشان کشوری توسط بانوان ژیمناستیک‌کار این استان در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

بانوان ژیمناستیک‌کار قزوین 4 نشان را از آن خود کردند

کامران داوودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در جریان سومین دوره رقابت‌های ژیمناستیک بانوان کشور که به مدت سه روز با حضور 13 استان کشور در کرمانشاه برگزار شد، بانوان شایسته استان قزوین دو عنوان سومی تیمی، دو نشان سومی انفرادی و یک مقام نایب قهرمانی انفرادی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

وی عنوان کرد: در بخش تیمی این رقابت‌ها تیم هئیت ژیمناستیک قزوین در رده‌های سنی هشت تا ده سال پس از استان‌های تهران و فارس عنوان سومی را به دست آوردند.

داوودی عنوان کرد: تیم ژیمناستیک بانوان این استان در بخش تیمی رده‌های سنی 11 تا 13 سال نیز پس از استان‌های تهران و کرمانشاه بر سکوی سومی این بخش از رقابت‌ها ایستاد.

دبیر هئیت ژیمناستیک بانوان استان قزوین افزود: فاطمه محمدخانی و تینا عیسی‌پور دو نونهال شایسته ژیمناستیک استان قزوین نیز در این رقابت‌ها در بخش روبان رده‌های سنی هشت تا 10 سال و در قسمت انفرادی به ترتیب پس از تینا امیری ژیمناستیک‌کار کرمانشاهی عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: محدثه رحیمی روستاوند نیز آخرین ژیمناستیک‌کار شایسته این استان بود که در بخش طناب رده‌های سنی 11 تا 13 سال موفق شد، عنوان سومی این رقابت‌ها را کسب کند.

داوودی عنوان کرد: در این بخش لیلی رضایی و آیدا کرمی هر دو از کرمانشاه به ترتیب عنوان‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

وی سطح این دوره از رقابت‌ها را بالا توصیف کرد و گفت: بانوان ژیمناستیک‌کار در این دوره از مسابقات با آمادگی کامل حضور پیدا کرده بودند و خوشحال هستیم که توانستیم در چند بخش این مسابقات نشان‌های دومی و سومی را از آن خود کنیم.

دبیر هئیت ژیمناستیک استان قزوین اضافه کرد: در این دوره از مسابقات ژیمناستیک‌کاران استان‌های کرمانشاه، آذربایجان شرقی، البرز، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، قزوین، خوزستان، فارس، اردبیل، گیلان، قم و سه تیم از تهران حضور داشتند.

انتهای پیام/77004/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول