اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان:

قطب‌ ژیمناستیک بانوان کشور خواهیم شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: ژیمناستیک استان در بخش بانوان ظرفیت بالایی دارد و امیدواری برای تبدیل ژیمناستیک اصفهان به قطب برتر کشور و پیشرفت در بخش بانوان افزایش یافته است.

قطب‌ ژیمناستیک بانوان کشور خواهیم شد

اصغر نکوگل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات استانی سطح‌بندی دختران اظهار کرد: در این رقابت‌ها که به مدت دو روز در خانه ژیمناستیک اصفهان در جریان بود، حدود 400 ژیمناست از سراسر استان با یکدیگر به رقابت پرداختند که این حجم شرکت کننده در مسابقات سطح‌بندی دختران تاکنون بی‌سابقه بوده است.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان به تغییر نایب رئیس بانوان در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: به دلیل اینکه در مسیر دستیابی هیئت به اهداف از پیش تعیین شده ضرورت تغییر احساس شد، فرد دیگری را به عنوان نایب رئیس بانوان هیئت معرفی کردیم.

وی با بیان اینکه ژیمناستیک اصفهان در بخش بانوان ظرفیت بالایی دارد، تصریح کرد: نایب رئیس بانوان هیئت در مدتی که این مسئولیت را برعهده داشته است، با برنامه‌ریزی خوبی که صورت داده، گام‌های مثبتی به جلو برداشته است اما هم‌چنان انتظار داریم اقدامات بیشتری در این خصوص انجام شود.

نکوگل با اشاره به اینکه ارزیابی وی از فعالیت‌های صورت گرفته در بخش بانوان مثبت است، تاکید کرد: در مسابقات ژیمناستیک کشوری آموزش و پرورش که چندی قبل به میزبانی اصفهان انجام شد، دختران ژیمناست کار اصفهانی نتوانستند نتایج درخوری به دست بیاورند و نتایج به دست آمده ضرورت تعامل هر چه بیشتر آموزش و پرورش را متذکر می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه رشته ژیمناستیک در زمره رشته‌های پایه محسوب می‌شود، تعامل آموزش و پرورش و هیئت ژیمناستیک استان اصفهان به ویژه در بخش مربیان اهمیت بسیار بالایی دارد و این با در اختیار گذاشتن خانه ژیمناستیک به آموزش و پرورش برای مسابقات کشوری حسن نیت خود را نشان داد و انتظار تعامل دو جانبه را نیز داریم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول