اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ماه امسال

خانه ژیمناستیک ارومیه مقام سوم مسابقات لیگ برتر کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی گفت: شهریور ماه امسال خانه ژیمناستیک ارومیه مقام سوم مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه‌های برتر کشور را کسب کرد.

خانه ژیمناستیک ارومیه مقام سوم مسابقات لیگ برتر کشور را کسب کرد

نادر مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه به عملکردهای هیئت در شهریور ماه امسال اشاره کرد و اظهار داشت: دختران نوجوان ژیمناست‌کار رشته هنری به مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استان فارس برگزار شده بود، اعزام شدند که این تیم متشکل از فاطمه کریمی، زهرا نجفی، رها المار و ملیسا نجف‌اشرفی به مربی‌گری پریزاد شاهو و سعیده حامدی و سرپرستی الهام‌نظری بود.

مدنی در ادامه به دعوت فدراسیون ژیمناستیک از ناصر هشیاری به منظور قضاوت مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه‌های کشور در رشته ترامپولین اشاره کرد و تصریح کرد: این مسابقات از 26 تا 28 شهریور در استان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود و دو تیم از استان ما به نام‌های خانه ژیمناستیک ارومیه و شهرداری مهاباد به این مسابقات اعزام شدند.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در نخستین دوره از مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه‌های برتر کشور که با حضور هفت تیم لیگ برتری که به میزبانی استان تهران برگزار شد مقام سوم را کسب کردیم، گفت: خانه ژیمناستیک ارومیه در نخستین مرحله از مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور با کسب 157،80 امتیاز پس از تیم‌های شهید نقی پناهی‌گنبد با امتیاز 85،161 و همراه اول خوزستان با امتیاز 25،159 در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی ابراز داشت: در مسابقات انفرادی تک اسباب سعیدرضا کیخا در خرک حلقه مقام نخست، علی عزیزی در پارالل مقام نخست و کیوان انصاری در بارفیکس مقام سوم را از تیم خانه ژیمناستیک ارومیه تصاحب کردند.

مدنی با بیان اینکه مرحله دوم این مسابقات در آبان ماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود، ادامه داد: اعضای تیم خانه ژیمناستیک را سیامک راد، حامد حج، کیوان انصاری، پیمان انصاری، سعیدرضا کیخا و علی عزیزی به مربی‌گری محمد پیشرو و سرپرستی نادر مدنی تشکیل می‌دهند.‌

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در شهریور ماه امسال ‌دومین و سومین کارگاه مربی‌گری درجه دو هنری در خانه ژیمناستیک برگزار شد، گفت: دومین و سومین کارگاه پیش‌نیاز جهت شرکت در دوره مربیگری درجه دو هنری آقایان در خانه ژیمناستیک ارومیه با حضور 45 نفر از واجدین شرایط برگزار شد و بعد از اتمام کارگاه به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در دوره اعطاء شد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول