اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کرمان خبر داد

آموزش 80 مربی ژیمناستیک در کرمان

خبرگزاری فارس: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با هدف اجرای مطلوب طرح ملی آموزش ژیمناستیک در دوره ابتدایی 80 نفر از معلمان تربیت‌بدنی کرمان این دوره آموزشی را گذراندند.

آموزش 80 مربی ژیمناستیک در کرمان

محمود محمودی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برنامه‌های ورزش مدارس اظهار داشت: با هدف اجرای مطلوب طرح ملی آموزش ژیمناستیک در دوره ابتدایی 80 نفر از معلمان تربیت بدنی زن و مرد استان کرمان این دوره آموزشی را گذراندند.

محمودی‌نیا خاطرنشان کرد: این طرح در راستای دستیابی به اهداف بلندمدت تربیت‌بدنی و سند تحول بنیادین در خانه ژیمناستیک ویژه برادران و سالن فدک ویژه خواهران در کرمان برگزار شد.

وی بیان داشت: این دوره آموزشی ویژه آموزش دانش‌آموزان پایه دوم دبستان و در سطح مربیگری درجه سه برگزار شد.

محمودی‌نیا با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر کشور به میزبانی استان اصفهان افزود: در این دوره از مسابقات تیم والیبال دختران متوسطه استان کرمان بر سکوی سوم ایران جای گرفت.

وی عنوان کرد: همچنین مریم منگلی دانش‌آموز کرمانی نیز رتبه سوم مسابقات آمادگی جسمانی مقطع راهنمایی را به خود اختصاص داد.

محمودی‌نیا بیان داشت: در مرحله دوم این مسابقات نیز 60 دانش‌آموز استان کرمان به منظور شرکت در مسابقات به استان اصفهان اعزام شدند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات دانش‌آموزان استثنایی کشور ابراز داشت: تیم دو و میدانی دختران کم‌توان ذهنی استان کرمان نایب قهرمان شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان افزود: چهاردهمین دوره مسابقات دانش‌آموزان دختر کم‌توان ذهنی با معرفی برترین‌ها در استان قزوین به کار خود پایان داد.

وی اذعان داشت: در این مسابقات که پنج دانش‌آموز حضور داشتند در مجموع مقام اول رشته انفرادی، مقام اول و دوم 200 متر و 800 متر و مقام دوم پرش ارتفاع را کسب کردند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول