اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان:

رئیس کمیته جهانی ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی به اصفهان سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: رئیس کمیته فدراسیون جهانی ایروبیک ژیمناستیک به همراه رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشورمان با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان دیدار می‌کند.

رئیس کمیته جهانی ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی به اصفهان سفر می‌کند

اصغر نکوگل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رئیس کمیته جهانی ایروبیک ژیمناستیک هفته آینده سفری به کشورمان دارد که این سفر می‌تواند در جهت تقویت روابط فی‌مابین فدراسیون ژیمناستیک کشورمان با فدراسیون جهانی نقش موثری را ایفا کند.

وی با اشاره به برنامه‌های میرل گانزن در ایران گفت: در برنامه سفر وی حضور در اردوی آماده‌سازی قهرمانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، همایش ویژه ایروبیک ژیمناستیک بانوان، دیدار و مذاکره با مسئولان فدراسیون و ورزش کشور پیش‌بینی شده است.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان ادامه داد: گانزن در جریان سفر خود به ایران سفری نیز به اصفهان دارد و برنامه‌های متنوعی در مدت حضور وی در اصفهان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، رئیس کمیته فدراسیون جهانی ایروبیک ژیمناستیک به همراه رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشورمان دیداری با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان دارد.

نکوگل با اشاره به اینکه مسئولان کمیته ایروبیک ژیمناستیک کشورمان نیز خانم گانزل را در سفر به اصفهان همراهی می‌کنند، تصریح کرد: جلسه تخصصی و برنامه ورزشی خانه ژیمناستیک نیز در دستور کار است که با حضور رئیس کمیته جهانی ایروبیک ژیمناستیک انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول