اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ژیمناستیک قزوین خبر داد

درخشش ژیمناستیک‌کاران قزوینی در لیگ ژیمناستیک

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ژیمناستیک استان قزوین از درخشش ژیمناستیک‌کاران تیم مهرام قزوین در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد.

درخشش ژیمناستیک‌کاران قزوینی در لیگ ژیمناستیک

کامران داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم مهرام قزوین با کسب یک مقام قهرمانی و سه عنوان نایب قهرمانی در بخش انفرادی و عنوان نخست بخش تیمی مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته اول ژیمناستیک هنری را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: تیم ژیمناستیک مهرام قزوین در پایان دور دوم مرحله رفت این رقابت‌ها با 25.148 امتیاز موفق شد عنوان نخست بخش تیمی را از آن خود کند.

داودی عنوان کرد: در بخش انفرادی این رقابت‌ها حمیدرضا قاقازانی در قسمت دارحلقه توانست بالاتر از رقیبان خود برسکوی قهرمانی قرار بگیرد.

دبیر هیئت ژیمناستیک استان قزوین اضافه کرد: این ژیمناستیک‌کار شایسته قزوینی تیم مهرام نیز در بخش‌های پرش خرک و بارفیکس عنوان نایب‌ قهرمانی را به دست آورد‌. رضا ذوالفقارنژاد دیگر ژیمناستیک‌کار قزوینی حاضر در این مسابقات بود که موفق شد در بخش خرک حلقه عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

داودی با اشاره به این که هدایت و سرمربی‌گری تیم ژیمناستیک مهرام قزوین در این رقابت‌ها بر عهده منوچهر کاکاوند بود، اظهار کرد: تیم ژیمناستیک مهرام قزوین در مرحله نخست رقابت‌های لیگ دسته اول به دلیل مصدومیت دو تن از ورزشکاران خود در رده‌بندی تیمی این رقابت‌ها جایی نداشت اما با درخشش ژیمناستیک‌کاران خود توانست با درخشش در دور دوم نتایج دور اول را جبران کند‌.

وی  تشریح کرد: مرحله سوم رقابت‌های لیگ دسته یک ژیمناستیک باشگاه‌های کشور دی‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت ژیمناستیک استان قزوین با اشاره به نایب قهرمانی امین ارباب ژیمناستیک‌‌کار شایسته قزوینی به همراه تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور اندونزی بیان کرد: این ژیمناست‌کار ارزنده استان قزوین با این مدال برای نخستین‌بار به همراه تیم ملی کشورمان عنوان نایب قهرمانی این رشته ورزشی را در سطح قاره کهن کسب کرد.

داودی با اشاره به کارنامه امین ارباب افزود: این ژیمناستیک‌کار قزوینی سال گذشته نیز در جریان برگزاری رقابت‌های ژیمناستیک قهرمانی جهان عنوان هفتمی را کسب کرده بود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول