اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان:

میزان آمادگی استان برای حرکت در مسیر پیشرفت ژیمناستیک نمایان شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: استقبال خوب دختران ژیمناستیک‌کار از مسابقات سطح‌بندی استانی، میزان آمادگی استان برای حرکت در مسیر پیشرفت و تبدیل شدن به قطب برتر کشور در بخش بانوان را نشان می‌دهد.

میزان آمادگی استان برای حرکت در مسیر پیشرفت ژیمناستیک نمایان شد

الهام صانعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان به برگزاری مسابقات سطح‌بندی استانی دختران اشاره و اظهار کرد: این دوره از مسابقات با استقبال بسیار خوبی از سوی شهرستان‌ها و باشگاه‌های استان همراه بود که 183 نفر در سطح یک و 168 نفر در سطح دو به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: حضور چشم‌گیر ورزشکاران و مربیان در این مسابقات در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده و نشان دهنده میزان علاقه‌مندی به رشته ژیمناستیک در استان اصفهان، هم‌چنین میزان آمادگی استان برای حرکت در مسیر پیشرفت و تبدیل شدن به قطب برتر کشور در بخش بانوان است.

نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان که داور بین‌المللی ایروبیک ـ ژیمناستیک است، افزود: در این مسابقات حضور پر قدرت شهرستان‌های استان و کسب مقام‌های برتر توسط ژیمناست‌کاران شهرستانی بود.

وی با ابراز رضایت از سطح فنی مسابقات تصریح کرد: در میان شرکت کنندگان ورزشکاران مستعدی حضور داشتند که با ایجاد پایگاه قهرمانی در استان، می‌توان آنها را به سمت موفقیت هدایت کرد.

صانعی با اشاره به اینکه مسابقات سطح‌بندی استان با دو هدف در استان برگزار می‌شود، تاکید کرد: ایجاد یک برنامه آموزشی مناسب و هماهنگ که در حقیقت می‌تواند موجب شود تا ژیمناست از سنین حساس پایه، هدفمند و با چشم‌اندازی واضح برای آینده‌اش آموزش ببیند و مرحله به مرحله سیر رشد و ترقی را طی کند.

وی با بیان اینکه پس از گذراندن سطوح مختلف و شکل‌گیری زیرساخت‌های لازم، ژیمناست وارد مرحله تخصصی و پیشرفته می‌شود، بیان داشت: هدف دوم برگزاری مسابقات سطح‌بندی استان نیز شناسایی ورزشکاران منتخب و مربیان فعال در استان اصفهان بود که در برنامه‌های آتی هیئت در نظر گرفته می‌شوند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول