اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تمرین ژیمناستیک‌کاران نونهال مازندران در سالن‌هایی آبکشی

خبرگزاری فارس: این روزها بر اثر ریزش باران و به علت چکه کردن سقف سالن ورزشی، تمرین ژیمناستیک‌کاران نونهال مازندران ناتمام می‌ماند.

تمرین ژیمناستیک‌کاران نونهال مازندران در سالن‌هایی آبکشی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بارش باران این بار گریبان‌گیر تمرین ژیمناستیک‌کاران نونهال در مجموعه ورزشی داراب شهرستان ساری شد.

بارش باران موضوعی غریبه حداقل برای مردم خطه شمال نیست. درست است که بارش آن موجب آب‌گرفتگی شدید خیابان‌های شمال کشور می‌شود به صوریکه حتی با ریزش کوچک‌ترین بارانی برخی عابران پیاده مجبور می‌شوند، کفش را از پا خارج کنند و با پای برهنه از طول و عرض خیابان عبور کنند.

اما ریزش باران این بار مانع از انجام تمرین ورزشکاران نونهال در خانه ژیمناستیک ساری شد و ورزشکاران نونهال به جای انجام تمرین حرکات ورزشی و برای جلوگیری از خیس شدن کف سالن سطل زباله را سپر قرار دادند و در گوشه سالن نظاره‌گر چکه باران در سالن محل تمرین شدند.

پدر یکی از ورزشکار نونهال در رشته ژیمناستیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: موضوع خیس‌شدن سالن خانه ژیمناستیک ساری برای چندمین بار در این سالن اتفاق می‌افتد که این موضوع مورد اعتراض ما واقع شد، ولی ظاهراً کسی پاسخگو نیست.

وی با اشاره به خارج از شهر بودن خانه ژیمناستیک ساری بیان داشت: برای رساندن فرزندم به محل تمرین در هوای بارانی راه زیادی را طی کردم، ولی با توجه ریزش باران ظاهراً محل تمرین هم دست کمی از محیط بیرون ندارد.

ریزش قطرات باران در خانه ژیمناستیک 

 

یکی دیگر از والدین بچه‌ها که در کنار سالن شاهد چکه‌کردن قطرات باران در سالن خانه ژیمناستیک ساری بود، با اشاره به وضعیت جوی مازندران گفت: ممکن است هر روز شاهد ریزش باران باشیم که ادامه روند فعلی و ریزش باران باعث دل‌زدگی بچه‌ها از بی‌توجهی مسئولان به ورزش می‌شود.

وی با اعلام اینکه مطرح کردن ریزش قطرات باران در خانه ژیمناستیک و آن هم در شمال کشور باید تاسف‌برانگیز باشد، گفت: لازم است مدیران مجموعه خانه ژیمناستیک ساری نسبت به رفع این موضوع اقدام اساسی انجام دهند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول