اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی کشور

تیم بانوان ژیمناستیک زنجان به مقام سوم کشور دست یافت

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان زنجان گفت: تیم ایروبیک ژیمناستیک بانوان استان زنجان مقام سوم مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور را کسب کرد.

تیم بانوان ژیمناستیک زنجان به مقام سوم کشور دست یافت

جواد سالک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک بانوان کشور در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات از نهم تا 12 آبان برگزار شده است.

وی از حضور 12 ورزشکار زنجانی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: نوجوانان موفق به کسب چهار مدال نقره و شش مدال برنز در این مسابقات شدند.

نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان زنجان تصریح کرد: ژیمناستیک‌کاران بزرگسال استان زنجان موفق به کسب 10 مدال برنز در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور شدند.

وی از کسب مقام سومی تیم ژیمناستیک ایروبیک ژیمناستیک بانوان استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: تیم زنجان با نام لایی‌ساز در این مسابقات شرکت کرده بود.

سالک از برگزاری کلاس آکروباتیک ژیمناستیک آکروژیم در زنجان خبر داد و افزود: کلاس مربیگری آکروباتیک ژیمناستیک آکروژیم زنجان روزهای 18 و 19 آبان ماه و برای مربیان آقای فعال استان برگزار می‌شود.

وی محل برگزاری کلاس مربیگری ژیمناستیک را خانه ژیمناستیک عنوان و تصریح کرد: این کلاس برای نخستین بار برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این کلاس برای دوره‌های بعدی دعوت می‌شوند.

نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان زنجان با بیان اینکه رشته آکروباتیک ژیمناستیک آکروژیم یک رشته جدید است، اضافه کرد:‌ رشته آکروباتیک ژیمناستیک آکروژیم به صورت چند نفره برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: کلاس مربیگری رشته آکروباتیک ژیمناستیک آکروژیم زنجان توسط شیرخدایی از مدرسان بین‌المللی فدراسیون اداره می‌شود.

سالک با اشاره به اینکه کلاس مربیگری ترامپلین هم در زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این کلاس برای خانم‌ها و آقایان برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری کلاس مربیگری ترامپلین را 25 و 26 آبان ماه اعلام کرد و گفت: هیئت ژیمناستیک زنجان منتظر معرفی مدرس این کلاس است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول